سری REDMI NOTE 12 بزودی در بازار جهانی

سری REDMI NOTE 12 بزودی در بازار جهانی

در ماه اکتبر، شیائومی سری Redmi Note 12 را در چین معرفی کرد. این مجموعه از چهار دستگاه تشکیل شده است Redmi Note 12، 12 Pro، 12 Pro+ و Discovery. دو گوشی آخری با دوربین های 200 مگاپیکسلی و شارژدهی 120 وات و 210 وات جالب تر هستند. از زمان عرضه، طرفداران جهانی مشتاقانه منتظر عرضه این دستگاه ها در خارج از چین بوده اند. به نظر می رسد که آنها به بازار هند راه پیدا می کنند.

به شما توصیه می کنیم برای هر چهار گوشی نفس خود را حبس نکنید. Redmi India هیچ نامی را تایید نکرد و با توجه به تاریخچه اخیر، این نسخه ها در خارج از چین غیرقابل پیش بینی هستند. این شرکت ممکن است گوشی های کاملاً متفاوتی را به ارمغان بیاورد یا به سادگی گوشی های موجود را تغییر نام دهد. فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما حداقل، برخی از تلفن های اصلی وارد خواهند شد. در واقع، پوستر نشان می دهد که Redmi Note 12 وانیلی به هند نخواهد رسید.

Redmi Note 12 دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پشت با فلاش دایره‌ای است، سایرین دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه عقب با طراحی‌های مختلف فلاش هستند. سه گوشی در پوستر منعکس کننده گوشی دوم هستند و نه وانیلی. البته در حال حاضر این فقط حدس و گمان است. اما همانطور که گفتیم، در سال های گذشته، شیائومی عرضه های خود را در چین دنبال نکرده است. همچنین، گوشی مجهز به اسنپدراگون 4 نسل 1 کمترین جذابیت را در بین این چهارگانه دارد. به هر حال، ما نمی‌توانیم انتشار آن را در تاریخ بعدی رد کنیم.

هر سه Redmi Note 12 Pro، Pro+ و Discovery دارای SoC Dimensity 1080 هستند. تفاوت ها بیشتر در بخش دوربین و باتری است. 12 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 Pro+ 200 مگاپیکسل و همچنین نسخه Discovery است. Pro+ دارای شارژ 120 واتی است، در حالی که دومی میله را تا 210 وات شارژ می کند. وانیل همچنین دارای دوربین کمتر و قابلیت شارژ کندتر است.

ما انتظار داریم که این شرکت در چند روز آینده با تیزرها همراه باشد. تاریخ عرضه و سیاست قیمت گذاری سری Redmi Note 12 هنوز تایید نشده است. به هر حال، این گوشی قبلا نشانه هایی از عرضه جهانی را نشان می داد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Redmi 12 از طریق آمازون هم به فروش می رسد

نظرات در مورد : سری REDMI NOTE 12 بزودی در بازار جهانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *