افشا طراحی گوشی اوپو Reno 10 Pro

افشا طراحی گوشی اوپو Reno 10 Pro

پس از عرضه سری اوپو Reno 9 در سال گذشته، سازنده چینی گوشی های هوشمند OPPO آماده است تا سری Reno 10 شامل Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ را در ماه های آینده عرضه کند. با این حال، شرکت هنوز تاریخ عرضه را به طور رسمی اعلام نکرده است. پیش از آن، گزارش جدیدی ارائه شده است که طراحی کامل نسخه میانی، Reno 10 Pro را نشان می‌دهد که با حسن نیت ارائه می‌شود، افشاگر محبوب OnLeaks تصاویر رندر این گوشی را فاش کرده است.

همانطور که در رندرهای فاش شده 5K دیده می شود، Reno 10 Pro ظاهراً با یک دوربین سه گانه و یک فلاش LED دو رنگ عرضه می شود. در سمت راست گوشی، کلیدهای پاور و تنظیم صدا را خواهید دید. انتظار می رود گوشی هوشمند آینده دارای یک حفره دوربین در وسط نمایشگر باشد که دوربین سلفی در آن قرار می گیرد.

علاوه بر این، گوشی هوشمند آینده به صفحه نمایش منحنی با سایز 6.7 اینچی عرضه می شود. طبق این گزارش، Reno 10 Pro دارای ابعاد 163.2×74.2×7.9 میلی‌متر خواهد بود. قسمت پایینی گوشی دارای یک مشبک بلندگو و یک پورت USB Type-C است.

افشا طراحی گوشی اوپو Reno 10 Pro

هیچ یک از مشخصات هنوز فاش نشده است. با این حال، گزارش اخیر نشان می دهد که Reno 10 Pro آینده از پردازنده مدیاتک Dimensity 8200 قدرت می گیرد. در دیگر خبرها گوشی اوپو A98 5G در چند ماه گذشته گواهی های متعددی را دریافت کرده است. این به رونمایی دستگاه در آینده نزدیک اشاره دارد. اکنون، مشخصات کامل گوشی هوشمند بار دیگر در پوستری فاش شده و رسانه MySmartPrice آن را به اشتراک گذاشته شده است.

A98 5G دارای صفحه نمایش LCD با حفره دوربین در وسط نمایشگر بوده و سایزی 6.72 اینچ خواهد داشت. دستگاه کیفیت تصویر FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. این پوستر یک اسکنر اثر انگشت را نشان می دهد که در کنار دکمه پاور تعبیه شده و پنل عقب دارای ماژول دوربین بیضی شکل است. پنل عقب نیز گفته می شود که ضد اثر انگشت و ضد خش خواهد بود.

در بخش دوربین، A98 5G از یک دوربین عقب سه گانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی (با میکرولنز 40X) بهره می برد. در جلو، دستگاه دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی جدید اوپو A55s در Geekbench

این پوستر نشان داده که A98 5G به چیپست Snapdragon 695 5G مجهز خواهد شد. این دستگاه دارای رم 8 گیگابایتی به همراه فناوری رم توسعه یافته 8 گیگابایتی است. 256 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. می‌توانیم انتظار تنظیمات بیشتری را در زمان عرضه داشته باشیم. گفته می شود این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می کند. همچنین دارای موتور سلامت باتری این برند برای طول عمر بیشتر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا طراحی گوشی اوپو Reno 10 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *