افشا شدن نام اندروید P

نام اندروید P

نام اندروید P | اساسا اندروید های کمپانی گوگل برای خود یک نام مخصوص دارند که از همان ابتدا این سیاست نام گذاری در گوگل اجرایی شده و بسیاری از طرفداران سیستم عامل اندروید از این موضوع آگاه هستند. اخیرا در خبرها مطرح شده که کمپانی گوگل قصد دارد از یک سیستم عامل اندروید جدید با قابلیت های متفاوت رونمایی به عمل آورد که تاکنون با نام اندروید P در خبرها شناخته شده است.

به طورکلی کمپانی گوگل نام کامل نسخه‌ های سیستم عامل اندروید خود را همزمان با انتشار نهایی آن ها اعلام می نماید و سیستم عامل نوپای اندروید P نیز از این قاعده جدا نیست. بر اساس خبرهای انتشار یافته، نسخه نهایی این سیستم عامل تقریبا یک ماه دیگر عرضه خواهد شد ولی اکنون اطلاعات جدیدی در این خصوص انتشار یافته که به‌ طور ناخواسته نام کامل این نسخه از سیستم عامل اندروید ذکر است.

گویا یکی از کارمندان شعبه‌ ی لهستان کمپانی هواوی در طی یک مکالمه با یکی دیگر از کاربران که در خصوص گوشی خود سوالی پرسیده بود، به‌طور کاملا ناآگاهانه به نام کامل آن اشاره نموده است. در یکی از پاسخ های این پرسش ها، از اندروید P با نام اندروید Pistachio (پسته) یاد شده  و این نام مطرح شده با گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری بلومبرگ نیز همخوانی دارد. لازم به ذکر است که در گزارش بلومبرگ آمده نام این نسخه از اندروید بستنی پسته‌ ای خواهد بود ولی امیدواریم این کمپانی مطرح از به کار بردن عبارت بستنی دست بردارد و فقط به کلمه پسته توجه کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رفع مشکل اسکرول سری پیکسل 7 بزودی حل می شود

نظرات در مورد : افشا شدن نام اندروید P

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *