صفحه پیوندها نیز از دسترس کاربران خارج شد

پیوندها

قطعا همه ی شما صفحه ی پیوندها را می شناسید و تا به امروز این صفحه را به دفعات دیده اید. صفحه پیوندها اساسا صفحه ای است، در زمانی که وارد یک وب سایت مسدود و یا فیلتر بشوید پس از گذشت 20 ثانیه برای شما به نمایش در می آید و در این شرایط شما به این وب سایت ارجاع داده شده و در آن لینک های داخلی متنوعی را مشاهده می کنید.

اما امروز، تاریخ 28 مردادماه سال 1397، سایت پیوند ها که زیر نظر وزارت ارشاد کشور می باشد، به دلیل عدم پرداخت بدهی خود به شرکت هاست‌ ایران از دسترس کاربران خارج شده است. اگر بخش معرفی این سایت را مطالعه کرده باشید آمده است که سایت پیوندها متعلق به تمامی ایرانیان می باشد و در آن تعداد زیادی تارنمای مفید ایرانی به کاربران ایرانی و علاقه‌ مندان به کشور ایران در سراسر جهان معرفی می گردد.

پیوندها

هاست ایران در طی یک اطلاعیه‌ با ذکر بدهی وزارت ارشاد که متولی تامین هزینه‌ های این بخش می باشد، اعلام نمود که ادامه ی ارائه سرویس هاستینگ با توجه به بدهی 5 ساله ی وزارت ارشاد به این شرکت مقدور نمی باشد. این وب سایت تنها چندماه بعد از راه‌ اندازی، توانست رتبه 18 سایت‌ های پربازدید در ایران را در وب سایت الکسا کسب نماید. نشانی صفحه ی مادر آن peyvandha.ir می باشد که دارای تعدادی زیرصفحه است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیلتر اینستاگرام و ماجراهای بعد از فیلتر!

نظرات در مورد : صفحه پیوندها نیز از دسترس کاربران خارج شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *