افشا اطلاعاتی از گوشی هوآوی P60 Pro

افشا اطلاعاتی از گوشی هوآوی P60 Pro

انتظار می رود سری جدید P60 هواوی در ماه مارس عرضه شود. این سریال اخیراً لو رفته است و گزارش های اخیر طراحی و ظاهر آن را فاش کرده است. انتظار می رود خط تولید جدید شامل P60 استاندارد و P60 Pro رده بالاتر باشد. در حالی که منتظر اعلام رسمی هستیم، مشخصات دقیق گوشی پرو به صورت آنلاین ظاهر شده است که نشان می دهد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام در زیر کاپوت قرار دارد. در اینجا جزئیات است.

یکی از افشاگران چینی ادعا می کند که هواوی پی 60 پرو آینده با صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح تصویر 1440p وارد بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود اما تنها به 4G محدود خواهد شد.

فاش کننده تایید می کند که P60 Pro دارای یک دوربین سه گانه در پشت با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 خواهد بود. واحد فوق عریض 50 مگاپیکسلی در گوشی هوشمند دارای سنسور سونی IMX858 است در حالی که دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی دارای OmniVision OV64B خواهد بود. این گوشی می تواند دارای فضای ذخیره سازی LPDDR5X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 باشد. امتیاز IP68 و HarmonyOS 3.0 نیز در نظر گرفته شده است.

با توجه به مشخصات، این گوشی مانند یک پرچمدار پر از ویژگی به نظر می رسد. اما ما مطمئن نیستیم که چه تعداد مصرف کننده جذب خواهد کرد زیرا این تلفن هوشمند از اتصال 5G و خدمات گوگل پشتیبانی نمی کند. قیمت P60 Pro احتمالاً سرنوشت آن را تعیین خواهد کرد. قیمت رقابتی ممکن است برخی از خریداران را جذب کند.

در حالی که هیچ تایید رسمی از سوی این برند در مورد عرضه سری P60 وجود ندارد، گزارش ها حاکی از آن است که در ماه مارس عرضه خواهد شد. با این حال، این احتمالاً جدول زمانی چین است. ممکن است اواخر سال جاری وارد بازار بین المللی شود.

منبع

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  هوآوی طراحی جدید گوشی تاشو با نیمه های نامتقارن را ثبت کرد

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از گوشی هوآوی P60 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *