افشا اطلاعاتی از گوشی های ویوو X90s و iQOO 11s

افشا اطلاعاتی از گوشی های ویوو X90s و iQOO 11s

از قبل می دانیم که Vivo و iQOO به دنبال عرضه گوشی های هوشمند جدید در بازار هستند. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک افشا جدید، جدول زمانی احتمالی عرضه مدل های ویوو X90s و iQOO 11s را فاش کرده است.

اطلاعات جدید از یک منبع اطلاعاتی به دست می آید که جزئیات را در Weiboبه اشتراک گذاشته است. گزارش ادعا می کند که مدل X90s در اواخر این ماه عرضه می شود، در حالی که مدل iQOO 11s در ماه جولای معرفی و عرضه خواهد شد. متأسفانه، منبع اطلاعات تاریخ دقیقی را برای هر دو گوشی هوشمند اعلام نکرده است. با این حال، آخرین جزئیات با گزارش اخیر ما در مورد عرضه iQOO 11s در چین مطابقت دارد.

علاوه بر این، گزارش می‌افزاید که ویوو X90s به چیپ مدیاتک Dimensity 9200+ مجهز می‌شود که با مشاهده اخیر TENAA نیز مطابقت دارد. از سوی دیگر، مدل iQOO 11s دارای آخرین چیپست کوالکام اسنپدراگون 8+ نسل 2 خواهد بود. گزارش جدید جزئیات بیشتری را در مورد این دو گوشی هوشمند فاش نمی‌کند، اما آنچه را که تاکنون می دانیم بیشتر تایید می کند.

افشا اطلاعاتی از گوشی های ویوو X90s و iQOO 11s

هر دو مدل دستگاه های سطح بالایی خواهند بود که دارای مشخصات و ویژگی های درجه یک هستند. انتظار می رود iQOO 11s دارای شارژ سریع 200 واتی باشد. همچنین مشخص نیست که آیا هر دو مدل در بازارهای جهانی در دسترس خواهند بود یا تنها به منطقه چین محدود خواهند شد. در اخباری دیگر چندین گزارش ادعا کرده اند که ویوو سری گوشی های هوشمند V29 را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. اولین گوشی سری V29، ویوو V29 Lite 5G اکنون بدون هیاهو در جمهوری چک معرفی شد.

گوشی V29 Lite 5G به صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با لبه های خمیده مجهز شده است. نمایشگر دارای وضوح +FHD، نسبت تصویر 20:9، نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز، مدولاسیون عرض پالس 2160 هرتز (PWM)، روشنایی تا 1300 نیت و پوشش استاندارد رنگی DCI-P3 دارد. همچنین حسگر اثرانگشت به زیر نمایشگر منتقل شد.

در بخش سخت افزاری، V29 Lite 5G دارای چیپست اسنپدراگون 695 و 8 گیگابایت رم است. این دستگاه 8 گیگابایت رم مجازی و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. با سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری FunTouch 13 از پیش نصب شده یک محصوصل جدید تلقی می شود. این شرکت تضمین کرده است که V29 Lite دو ارتقاء اصلی سیستم عامل اندروید و سه سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در آن قرار گرفته که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y17s از راه رسید

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از گوشی های ویوو X90s و iQOO 11s

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *