افشا اطلاعاتی از ساعت Realme Watch 3

افشا اطلاعاتی از ساعت Realme Watch 3

ریلمی اخیراً از عرضه ساعت Realme Watch 3 در هند خبر داده است. این دستگاه پیشتر  هم در وب سایت Realme و هم در پلتفرم تجارت الکترونیک Flipkart رویت شد. اکنون، قبل از معرفی، این برند برخی از مشخصات کلیدی ساعت هوشمند آینده را فاش کرده است. طبق آخرین افشاگری، ریلمی واچ 3 دارای صفحه نمایش بزرگ 1.8 اینچی با شیشه خمیده خواهد بود.

این صفحه نمایش 35 درصد بزرگتر از صفحه نمایش ریلمی واچ 2 است. صفحه نمایش ساعت هوشمند همچنین دارای حداکثر روشنایی 500 نیتی بوده که بررسی اعلان های شما یا استفاده از ساعت هوشمند را در شرایط بیرونی آسان تر می کند.

افشا اطلاعاتی از ساعت Realme Watch 3

علاوه بر این، شرکت ریلمی همچنین تأیید کرده است که این ساعت هوشمند با ویژگی تماس بلوتوثی عرضه خواهد شد که در حال حاضر تقاضای زیادی در بازار ساعت‌های هوشمند هند دارد. Realme با معرفی ENC مبتنی بر هوش مصنوعی به ساعت هوشمند، کیفیت تماس‌های بلوتوثی را بهبود بخشیده است که به کاهش نویز محیطی در هنگام استفاده از ساعت هوشمند برای برقراری تماس کمک می‌کند.

این شرکت همچنین تایید کرده که Realme Watch 3 در تاریخ 26 جولای به همراه محصولات دیگری مانند Realme Buds Air 3 Neo، Realme Buds Wireless 2S، Realme Flat Monitor Full HD و Realme Pad X عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت REALME UI 4.0 برای گوشی های بیشتر منتشر می شود

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از ساعت Realme Watch 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *