افزایش میزان صادرات گوشی های چینی توسط کمپانی های سازنده

گوشی های چینی

بر اساس گفته محققان کمپانی های بزرگ تولید کنندگان گوشی های هوشمند چینی در این سال جاری قصد دارند تا صادرات خود به سایر کشور ها را بیشتر کنند. این کمپانی ها شامل هوآوی، اوپو، ویوو و شیائومی هستند که می خواهند با تکیه بر افزایش تولیدات خود، گوشی های بیشتری را در بازار های جهانی وارد کنند. طبق گزارشاتی از یک تامین کننده تایوانی این کمپانی های چینی می خواهند در سال ۲۰۱۸ بیشتر سهم بازار را از آن خود بکنند.

من جمله شرکتی که بسیار تلاش می کند تا عرضه خود را در کشور هند و حتی سایر کشور ها بیشتر کند شیائومی است همین طور تولید کنندگان آی سی گفته اند که هدف شیائومی علاوه بر محبوب شدن ارائه گوشی های قوی با قیمت کمتر است تا با این روش بتواند میزان فروشش را بیشتر کند. این کمپانی همانند قبل در هر ماه ۱۰ میلیون گوشی را وارد بازار کند ، این احتمال وجود دارد که ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون عدد دستگاه را در این سال به بازار وارد کند.

به غیر از شیائومی کمپانی هوآوی نیز پیشرفت چشم گیری را داشته است ، با استفاده از سری گوشی های P20 می تواند میزان فروش خود را بیشتر کند. این کمپانی در سال گذشته حدود ۱۵۳ میلیون دستگاه را به بازار ارائه کرده است . اما خبر هایی وجود دارد که این شرکت گوشی سازی قصد دارد تا در این سال ۲۰۰ میلیون دستگاه را به بازار وارد کند.

دو شرکت اوپو و ویوو که رشد خوب و قابل توجهی نداشته اند ، قصد دارند تا با برنامه ریزی در سال جدید و با استفاده از دستگاه های هوشمندی که دارای قیمتی مقرون به صرفه، کارایی خوب و همچنین دارای هوش مصنوعی اند را ارایه دهند و با استفاده از این سیاست می توانند پیشرفت کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش میزان صادرات گوشی های چینی توسط کمپانی های سازنده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *