افزایش سرعت مرورگر سامسونگ با دریافت یک بروزرسانی جدید

مرورگر سامسونگ

همانطور که می دانید تمامی کمپانی های معروف برای دستگاه های هوشمند خود دارای مرورگر های اختصاصی می باشند، برای مثال مرورگر اختصاصی اپل سافاری نام دارد و مرورگر اختصاصی سامسونگ Samsung Internet Browswer می باشد. یکی از اساسی ترین تغییراتی که در نسخه  این مرورگر می توان به آن اشاره کرد، ارتقای موتور رندرینگ می باشد. کرومیوم M59 علاوه بر افزایش سرعت عمومی خود مرورگر در اجرا و بارگذاری سایت های مختلف، دارای ارتقا گرافیکی و اجرای روان و نرم بازی های آنلاین را تضمین نموده است.

یکی از مهمترین تغییرات هم این است که در این مرورگر حالت مرور امن نیز افزوده شده است تا زمانی که وارد سایت های مشکوک و یا بد افزاری می شوید شما را از این موضوع آگاه کرده و نسبت به خروج از آن ها هشدار می دهد. این بروزرسانی تغییرات بسیار زیادی را برای این مرورگر اختصاصی به همراه آورده آورده است، برای مثال یکی دیگر از تغییراتی که در این بروزرسانی شاهد هستیم، افزوده شدن آیکون اضافه کردن وب سایت ها به صفحه هوم می باشد.

مرورگر سامسونگ

علاوه بر تمامی این ویژگی ها یک حالت برای خوتندن مقالات در این مرورگر اضافه شده است. خود مرورگر نیز برای اجرای بدون افت سرعت برای دستگاه های دارای رم کتر از یک گیگابایت بهینه سازی شده است. تمامی این ویژگی ها که بیان شد در حالت آزمایشی این اپلیکیشن قرار دارند که می توان انتظار داشت در نسخه ی پایدار آن نیز شاهد این ویژگی ها باشیم. اکنون تا زمان انتشار نسخه ی پایدار می توانید نسخه آزمایشی این مرورگر را از گوگل پلی دریافت نمایید.

موضوع جالب توجه اینجاست که مرورگر سامسونگ تنها مختص دستگاه های هوشمند این کمپانی نیست و تمامی کاربران گوشی های اندروید می توانند از این مرورگر بر روی اندرویدهای بالاتر از لالی پاپ 5.0 استفاده نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افزایش سرعت مرورگر سامسونگ با دریافت یک بروزرسانی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *