افزایش تعداد کاراکترهای توییتر

توییتر

همان طور که همه می دانند توییتر ,  یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی جهان است. این شبکه سال ها در مقابل تغییر مقاوم بوده و بر خلاف سایر رقبا که همواره سعی بر به روز رسانی امکانات خود داشتند , ساکت و آرام با همان ساختار قبلی خود پیش می رفت , اما اخیرا اخباری حاکی از تغییرات در توییتر در شبکه های مجازی پخش شده است.

افرادی که از توییتر استفاده می کنند آگاهند , توییتر به بعضی از کاربران اجازه می داد توییت‌هایی تا 280 کاراکتر را ارسال کنند , اما اکنون این قابلیت در اختیار تمامی کاربران این شبکه پر طرفدار قرار گرفته است.

از قرار معلوم پیش از این ها , بیشتر زبان های آسیایی و شرقی مانند چینی و ژاپنی محدود بوده و فقط شامل 140 کاراکتر بودند , این امر مشکل چندانی برای کاربران چینی و ژاپنی ایجاد نمی کرد چرا که افراد می توانستند یک مطلب را با 140 کاراکتر بیان کنند اما ایتالیایی ها و انگلیسی ها قطعا با 140 کاراکتر به مشکل برخورد می کردند.

درحالی که 9 درصد کاربران انگلیسی مطالب خود را با 140 کاراکتر منتشر می کردند اما فقط 4 درصد از ژاپنی ها محتوایی با 140 کاراکتر کامل انتشار داده و اکثرا از این تعداد مجاز کم تر بوده است. به طور کلی از این پس همه افراد با هر زبانی می توانند توییت هایی با حداکثر 280 کاراکتر را منتشر کرده و از این امکانات جدید بهره مند شوند. زبان های چینی ، ژاپنی و کره‌ای نیز به زودی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی های توییتر 2 مشخص شد

نظرات در مورد : افزایش تعداد کاراکترهای توییتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *