اطلاعیه همراه اول درباره سرويس و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

اطلاعیه همراه اول درباره سرويس و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

همراه اول، اولین و بزرگ ترین اپراتور شبکه تلفن همراه و همینطور اینترنت پر سرعت در سراسر کشور بوده که تقریبا 86 میلیون سیم کارت واگذاری شده دارد. این اپراتور پر طرفدار به تازگی مدعی شده که کد ستاره 10 ستاره 117 مربع (*10*117#) تنها سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی را بالا میبرد. وزیر ارتباطات در این رابطه از طریق یکی از شبکه های اجتماعی اعلام کرده که شکایاتی در این مورد داشته که درخواست رسیدگی پیگیری کرده است. مدیرعامل همراه اول نیز بعد از خواندن این ادعا، آن را دروغین خواند و در ادامه گفت که این کد دستوری برای استعلام گرفتن از میزان اعتبار مشترکین دائمی می باشد. به این صورت که اگر مشترک دائمی همراه اول تا سقف عدد گفته شده صحبت کند، خطش یک طرفه نخواهد شد.

اطلاعیه همراه اول درباره سرويس و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

در ادامه منتشر کردن مطالب نادرست و غلط در شبکه های اجتماعی با موضوع بازپرداخت وجوه دریافتی از مشترکان خطوط دائمی همراه اول از طریق قبوض، اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران اعلام کرده که این کد یعنی *10*117# تنها برای بالا بردن سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی بوده و باعث بستانکاری مشتریان نخواهد بود.

همچنین همراه اول نیز تاکید کرده که این سرویس ارائه شده برای بوجود آوردن یک تجربه بهتر برای مشترکان دائمی در میان دوره بوده و تسویه حساب قبوض با هر مقدار مصرف در پایان دوره لازم می باشد.

اطلاعیه همراه اول درباره سرويس و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

این اطلاعیه در ادامه گفته که حساب تمام کاربران اپراتور همراه اول کاملا بر خطر (آنلاین) بوده و در صورتی که مشترکی به هر دلیل اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ سریعا به حساب بستانکاری او منظور می شود و در آن صورت نیاز به استفاده از کد خاصی در این خصوص نیست.

این اپراتور تاکید کرده است که مشترکان برای بدست آوردن اطلاعات درست به درگاه های رسمی اپراتور رجوع کنند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه شارژ همراه اول

نظرات در مورد : اطلاعیه همراه اول درباره سرويس و کد افزایش مبلغ قطع میاندوره

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *