از ویلاهای ساحلی تا سوئیت های رویال؛ گشتی در اتاق های هتل داریوش

از ویلاهای ساحلی تا سوئیت های رویال؛ گشتی در اتاق های هتل داریوش

آنها که هر ساله به کیش سفر می کنند، معتقدند که هتل داریوش با آن معماری بی نظیر و اتاق هایش یکی از محبوب ترین هتل های کیش است. تنوع در واحدهای اقامتی بدون شک یکی از مزایای هتل داریوش است. اینکه شما دلتان بخواهد پنجره اتاقتان رو به آبی دریا باز شود و یا چشمتان به سرسبزی باغ هتل روشن شود، کاملا در اختیار شماست. توصیه می کنیم مقاله از ویلاهای ساحلی تا سوئیت های رویال؛ گشتی در اتاق های هتل داریوش https://jainjas.com/ را تا انتها در جااینجاس دنبال کنید تا با بیشتر با واحدهای این هتل مجلل آشنا شوید.

اتاق های دونفره استاندارد رو به باغ یا دریا

قبل از هر چیز باید بدانید که اتاق های استاندارد، چه آنهایی که رو به دریا هستند و چه آنها که رو به باغ هتل؛ بین 20 تا 25 متر مربع مساحت دارند. این نوع اتاق ها یک تخت دونفره را در خود جای داده اند؛ اما شما می توانید با استفاده از کاناپه تخت شو، تا یک نفر ظرفیت را افزایش دهید. تراس رو به باغ یا دریا، حمام مجهز به وان، تلویزیون، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی از جمله امکانات این واحدها هستند.

اتاق های دو نفره لوکس رو به باغ یا دریا

اتاق های دونفره لوکس همانطور که از نامشان پیداست، ظرفیت دونفر را دارند. نمای برخی از این اتاق ها هم درست مثل واحدهای استاندارد رو به باغ و بعضی دیگر نیز رو به دریا است. اتاق های لوکس کمی از اتاق های استاندارد بزرگ تر هستند؛ امکانات این واحدها اما تفاوتی با آنها ندارد. در واحدهای لوکس، چه آنها که رو به دریا هستند و چه آنها که چشم اندازشان به باغ هتل است؛ امکاناتی چون یخچال، مینی بار، حمام مجهز، تلویزیون و شبکه داخلی فیلم مهیا شده است.

از ویلاهای ساحلی تا سوئیت های رویال؛ گشتی در اتاق های هتل داریوش

سوئیت های آتوسا دونفره رو به باغ یا دریا

به سوئیت های آتوسا که بزرگ ترین واحدهای اقامتی هتل هستند، می رسیم. این سوئیت ها که نزدیک به 80 متر مربع وسعت دارند نیز به شما این امکان را می دهند که از چشم انداز باغ یا دریا بهره مند شوید. این سوئیت ها یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارند؛ در اتاق خواب یک تخت دبل و در نشیمن نیز مبلمان به همراه کاناپه تخت شو قرار گرفته است. ضمن اینکه سوئیت های آتوسا یک دست میز و صندلی ناهارخوری را هم در خود جای داده اند.

سوئیت های رویال چهارنفره رو به باغ یا دریا

سوئیت های رویال برای اقامت های خانوادگی مناسب هستند. این سوئیت ها با 65 متر مربع وسعت، دو اتاق خواب و یک نشیمن ظرفیت 4 نفر را دارند؛ به گونه ای که یک تختخواب دبل در یکی از اتاق ها و دو تخت سینگل نیز در اتاق دیگری قرار گرفته است. ضمن اینکه در این سوئیت ها جایی هم برای صرف غذا تعبیه شده است. از امکانات دیگر سوئیت های رویال می توان به میزتحریر، چای و قهوه ساز، جکوزی و سیستم پخش مرکزی فیلم اشاره کرد. در سوئیت های رویال نیز شما امکان انتخاب بین چشم انداز باغ و دریا را دارید.

کابانا یا ویلاهای ساحلی هتل داریوش

در مطلب آشنایی با انواع اتاق ها و اصطلاحات مربوط به هتل در مورد کابانا برایتان توضیح دادیم. کاباناها در حقیقت ویلاهای ساحلی هستند که خارج از ساختمان اصلی هتل واقع شده و فاصله اندکی هم با ساحل دارند. در هتل داریوش کیش نیز اتاق های کابانا در محوطه هتل قرار گرفته و در قالب واحدهای زیر ارائه می شوند:

کابانا دونفره

ویلاهای ساحلی دونفره هتل داریوش کیش نیز تحت عنوان کابانا دونفره معمولی و کابانا حمام سانروف عرضه می شوند. در کابانا دونفره معمولی با 45 متر مربع مساحت یک تخت دونفره به اضافه امکانات دیگری چون تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، یخچال و … قرار گرفته است. به علاوه این واحدها رو به باغ هتل هستند. اما آن دسته از کاباناها که یک دوش حمام در تراس خود دارند، کابانا دونفره حمام سانروف نام دارند.

کابانا سه نفره

کابانا سه نفره هتل داریوش نیز شامل کابانا معمولی، کابانا رو به دریا و کابانا با حمام سانروف می شود. به این صورت که کاباناهای روبه دریا  یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره را در خود جای داده و 45 متر مبع مساحت دارند. در این ویلاهای ساحلی که نمای زیبایی به دریا دارند، به مانند واحدهای داخل هتل تمام امکانات تعبیه شده است. از جمله: سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، حمام مجهز به وان تلویزیون و صندوق امانات. آن دسته از واحدهای کابانا که مجهز به دوش حمام در تراس خود می باشند، نیز همان کابانا سه نفره حمام سانروف هستند.

مقالاتی که باید بخوانید:

پذیرایی و تفریح منحصر به فرد در هتلی با نمادهای باستانی ایرانی

بهترین هتل های ایران در سال 2019 از نگاه تریپ ادوایزر

بهترین هتل های کیش

گران ترین و ارزان ترین واحدهای هتل داریوش کیش کدام ها هستند؟

سوئیت های رویال لوکس که ظرفیت 4 نفر را داشته و رو به دریا هستند؛ گران ترین و کاباناهای دونفره معمولی ارزان ترین اتاق های هتل هستند. برای یک شب اقامت در این دو اتاق باید به ترتیب چیزی در حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان و 790 هزار تومان هزینه کنید.

فاصله هتل داریوش تا مکان های دیدنی جزیره چقدر است؟

هتل تا ساحل جزیره تنها 4 دقیقه فاصله دارد. برای رسیدن به کشتی یونانی، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز خرید مروارید هم باید به ترتیب 18، 7 و 6 دقیقه زمان اختصاص دهید. بازارهای پردیس 1 و 2 هم تنها در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل پنج ستاره قرار گرفته اند.

آیا در هتل داریوش دسترسی به ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ فراهم است؟

پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی تنها بخشی از خدماتی هستند که در این هتل مجلل در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

رزرو هتل داریوش کیش در جااینجاس

برای اقامت در یکی از بهترین هتل های جزیره باید سراغ بهترین سایت رزرو آنلاین هتل رفت. سایتی که بتواند یک معرفی دقیق و جامع از هتل و امکانات آن را در اختیار شما گذاشته و حتی نظرات سایر کاربران را نیز با شما به اشتراک بگذارد. جااینجاس به عنوان یک سامانه معتبر در این زمینه توانسته با معرفی کامل هتل و فاصله آن تا مکان های دیدنی رضایت مخاطبان را به خود جلب کند. فراموش نکنید که پشتیبانی در تمام مراحل رزرو هتل نیز از جمله خدماتی است که خیال شما را بابت یک اقامت راحت، آسوده خاطر می سازد.

منبع: https://jainjas.com/hotel_Kish-Dariush

آدرس : تهران ، خیابان میرداماد ، خیابان البرز ، تابان شرقی ، ملکی سودمند ، پلاک ۲ ، واحد ۱۰،

تلفن: 74417744-021

74417000-021

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از ویلاهای ساحلی تا سوئیت های رویال؛ گشتی در اتاق های هتل داریوش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *