انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Galaxy A24

شرکت سامسونگ بزودی قصد دارد از گوشی Galaxy A24 رونمایی کند. بنابراین تاکنون تصاویر و اطلاعات متعددی منتشر شد. در آخرین گزارش ها، تصویر رندر جدیدی منتشر شده که دستگاه را با طراحی شبیه به گلکسی A34 نشانی می دهد.

طبق تصاویر انتشاریافته، دستگاه دارای سه حسگر جدا از هم عمودی در عقب بوده و نمایشگر ناچ پرحاشیه دارد. رنگ بندی آن نقره ای، مشکی و سبز لیمویی خواهد بود.

سامسونگ تصمیم گرفته سال جاری زبان طراحی شبیه به همی برای محصولاتش در نظر گیرد. سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی یک محصول جدید از سری گلکسی A است، یک تلفن هوشمند 4G به نام Galaxy A24 4G، که ممکن است در آینده نزدیک رونمایی شود. اخیراً جزئیاتی در مورد طراحی، قیمت و مشخصات دستگاه از طریق گزارشی به بیرون درز کرد و طراحی آن نیز از طریق رندرهایی که ماه گذشته منتشر شد، افشا شده است. آخرین آپدیت این بوده که Galaxy A24 4G گواهی بلوتوث SIG و TUV را دریافت کرده که نشان می دهد بزودی از راه خواهد رسید.

انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Galaxy A24

گواهی بلوتوث SIG برای سامسونگ گلکسی A24 4G یکی از ویژگی های آن را روشن کرده که پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.3 است. در همین حال، گواهی TUV نشان داده  که دستگاه از قابلیت شارژ سریع 25 واتی بهره می برد. شایان ذکر بوده که هیچ جزئیات دیگری در مورد مشخصات گلکسی A24 4G توسط این تاییدیه ها فاش نشده است، بنابراین هیچ اطلاعات دیگری در دست نیست.

شایعه شده که سامسونگ گلکسی A24 4G به زودی عرضه می شود و از صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح تصویر Full HD + 1080 در 2408 پیکسل بهره می برد. گفته شده که این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Helio G99 بهره برده و دارای  سیستم‌عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5 است. انتظار داریم این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود که می توان آن را از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد.

همچنین پیش بینی شده این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سه‌گانه در عقب بوده که ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. برای سلفی یک دوربین 13 مگاپیکسلی تدارک دیده شده و در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ژوئن برای گوشی Galaxy A53

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر بیشتر از گوشی Galaxy A24

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *