برسی لپ تاپ Asus ZenBook13 UX331UN

4برسی لپ تاپAsus ZenBook13 UX331UN

کوچک،قدرتمند،منحصر به فرد

بعله،با خرید لپ تاپ Asus Zenbook 13،شما یک تکنولوزی نسل هشتم با پردازنده های قدرتمندی خواهید داشت که در عین ظرافت و زیبایی این لپ تاپ را برای کاربران حرفه ای فوتو شاپ(Photo shop) وگیمر هایی که از بازی هایی همچون Fortnite و Dota2 لذت میبرند ایده آل کرده است.وجود کیبورد های شیک و دوام بالای باطری این لپ تاپ از ویژگی های بارز دیگر آن است.

از جمله ویژگی های سخت افزاری نسخه ی Royal-Blue این لپ تاپ که به تازگی مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است میتوانیم به پردازنده ی نسل هشتمی Intel Quad Core i5-8250U،کارت گرافیک Nvidia GeForce MX150 ،هشت گیگ رم و حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی آن اشاره کنیم که در ارتباط با هم یک سخت افزار قدرتمند برای این لپ تاپ 13 اینچی تشکیل داده اند.

برسی لپ تاپAsus ZenBook13 UX331UN

یکی دیگر از ویژگی های زیبا و منحصر به فرد این لپ تاپ استفاده از تکنولوژی نانو( nanoimprint lithography)در طراحی نماد Asus در قسمت جلا داده شده و براق پشت این لپ تاپ است که جلوه ی خاصی به طراحی این لپ تاپ داده است.

1برسی لپ تاپAsus ZenBook13 UX331UN

ویژگی های speaker،webcam و کیبورد ZenBook13

همانطور که پیش تر اشاره شد،طراحی کیبورد این لپ تاپ زیبا و شکیل است و دکمه های مقعر این کیبورد تایپ کردن و پیدا کردن دکمه ی مناسب را برای انگشتان شما آسان تر میکنند.علاوه بر این ها یکی از ویژگی های امنیتی این لپ تاپ حضور Finger print reader یا همان تکنولوژی اثر انگشت است که با لمس آن و شناسایی اثر انگشت شما قفل لپ تاپ باز میشود.البته فرایند شناسایی اثر انگشت توسط این سنسور که در قسمت زیرین کیبورد و در سمت راست قرار دارد کمی دچار مشکل میشود و ممکن است بار اول امتحانش کنید و اثر انگشت شما را تشخیص ندهد.

2برسی لپ تاپAsus ZenBook13 UX331UN

ویژگی دیگر این لپ تاپ اسپیکر های Harman Kardon-made آن هستند که دارای کیفیت صدای متوسط به بالا بوده و میتوانند تجربه ی گوش دادن به آهنگی همچون سمفونی 27 بت هوون به صورت دینویز(حذف نسبی نوز و کیفیت پایین آهنگ) شده و پر کیفیت تر را به خوبی به شما بدهند.

در آخر web-cam را میتوان به عنوان نقطه ی ضعف این لپ تاپ شمرد زیرا کیفیت پایین این دوربین و تار بودن یا عدم وضوح تصویر این دوربین میتواند کمی شما را آزرده خاطر کند.

امیدواریم که از مطالب زوم تک لذت برده باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برسی لپ تاپ Asus ZenBook13 UX331UN

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *