اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

شرکت Bang & Olufsen برند مطرحی در تولید اسپیکر و لوازم صوتی بوده که به تازگی از یک اسپیکر جدید شبیه کتاب رونمایی کرده است. این اسپیکر قدرت صوتی بالایی دارد و کیفیت ساخت بالایی را در آن می توان شاهد بود.

Beosound Emerge توسط بنیامین هوبرت از آژانس طراحی LAYER مستقر در لندن طراحی شده است و به نظر می رسد تکه ای از دکوراسیون اتاق نشیمن یا کتابی در قفسه کتاب است. هدف B & O این بود که “باریک ترین بلندگوی ممکن را ایجاد کند” بدون اینکه صدا را از بین ببرد. قسمت مرکزی غیر یکنواخت در قسمت جلوی بلندگو باریک تر است و در عقب بازتر می شود. این بلندگو که با دو صفحه پهلو احاطه شده است ، دارای نشان B&O است که در نما حک شده است.

اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

مورد دوم در رنگ های سیاه و طلایی ارائه می شود و بیشترین قیمت را در بین این دو دارد. مدل مشکی دارای جلوپنجره جلو و پایه و پایه پلیمری آلومینیومی است ، در حالی که مدل طلایی دارای صفحه های جانبی بلوط سبک ، پایه آلومینیوم و منسوجات کوادرات بافته شده است. دکمه های لمسی نرم در بالای بلندگو قرار می گیرند ، به کاربران اجازه می دهد تا موسیقی را مکث یا رد کنند ، میزان صدا را تغییر دهند و نشانگرهای LED بلوتوث و میکروفون را بررسی کنند. Beosound Emerge از دستیار Google ، Spotify Connect و فناوری های چند اتاق مانند Apple AirPlay2 و Chromecast Google پشتیبانی می کند.

طیف گسترده ای از گزینه های اتصال از جمله Wi-Fi ، بلوتوث 5.0 ، پورت اترنت و جک ورودی / نوری وجود دارد. همچنین یک پورت USB-C برای تغذیه اسپیکر و یک پورت میکرو USB وجود دارد. با یک نکته فنی تر، Beosound Emerge دارای یک درایور ووفر 4 اینچی (60 وات) ، یک درایور میان برد 1.45 سینچی (30 وات) و یک تویتر 0.6 اینچی (30 وات) است که محدوده فرکانس 45-22000 هرتز را پوشش می دهد.

مانند B&O Beoplay Portal ، محصولات این شرکت قیمت بالاتری نسبت به بقیه رقبا دارند. B&O Beosound Emerge با رنگ مشکی 699 دلار به فروش می رسد و مدل طلای آن 899 دلار است. بلندگوها در پاییز امسال در سراسر جهان راه اندازی می شوند.

بیشتر بخوانید  راهنمای نصب بلندگو و ساندبار حرفه ای در خانه

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر جدید Bang & Olufsen شبیه به کتاب است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *