اسپیکر بلوتوثی Middleton مارشال عرضه شد

اسپیکر بلوتوثی Middleton مارشال عرضه شد

اسپیکر بلوتوث مارشال Middleton اوایل فوریه امسال در بازار جهانی عرضه شد. اکنون این برند صوتی دستگاه را در بازارهای بیشتری عرضه کرد. گفته می شود که این یک پیشنهاد قابل حمل سنگین از سوی این شرکت است.

مارشال میدلتون دارای گواهی IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب است. دارای بدنه بیرونی نرم بوده که از 55 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده و حاوی PVC نیست و آن را دوستدار محیط زیست می کند. دکمه های مختلفی در سطح بالایی برای کنترل پخش موسیقی و موارد دیگر وجود دارد. این اسپیکر دارای بند حمل نیز می باشد.

از نظر صدا، مارشال میدلتون به سیستم چهار بلندگو مجهز شده است. این شامل دو ووفر 15 واتی، دو توییتر 10 واتی و دو رادیاتور برای جلوه‌های صدای فراگیر است. حداکثر سطح فشار صدا 87 دسی بل و پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. یک ویژگی بلندی صدا پویا وجود دارد که سطح صدا را بسته به سطح صدا تغییر می دهد. اسپیکر بلوتوث دارای True Stereophonic است، نوعی صدای استریو چند جهته که گفته می شود صدای فضایی و دو گوش را در کل منطقه ایجاد می کند. با حالت Stack، کاربران می توانند چندین بلندگو را با میدلتون متصل کرده تا تجربه ای قدرتمند داشته باشند.

ادعا می شود که مارشال میدلتون 20 ساعت از باتری استفاده می کند. گفته می شود شارژ 20 دقیقه ای 2 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. یک ورودی 3.5 میلی متری برای اتصال سیمی وجود دارد. همچنین می توان از این اسپیکر برای شارژ دستگاه های دیگر از طریق درگاه USB-C استفاده کرد.

قیمت بلندگو قابل حمل بلوتوث مارشال میدلتون 31999 روپیه است. دستگاه هم اکنون برای خرید دردسترس است. بنابراین افراد می توانند با مراجعه به وب سایت مارشال اسپیکر مورد اشاره باکیفیت را تهیه کنند. انتظار می رود بزودی مدل های جدید و بیشتری معرفی شود. مارشال هر سال نسل جدیدی از اسپیکرهای خود را معرفی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسپیکر بلوتوثی ضدآب مارشال Middleton معرفی شد

نظرات در مورد : اسپیکر بلوتوثی Middleton مارشال عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *