ارز دیجیتال ترون چیست چگونه می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد؟

ارز دیجیتال ترون چیست چگونه می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد؟

پروتکل ترون در بین بزرگترین سیستم‌عامل‌های مبتنی بر بلاک‌چین دنیا قرار دارد. این شبکه بسیار مقیاس‌پذیر است و توان عملیاتی بالایی دارد. ترون قادر است طیف گسترده‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه خود پشتیبانی کند.کاربران شبکه‌های اجتماعی و گیمرهای آنلاین در آینده حتما از شبکه ترون نهایت لذت را خواهند برد. در حقیقت کاربران با استفاده از این شبکه می‌توانند برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی غیرمتمرکز برای این سرگرمی‌ها را بسازند.

امتیازات خرید ارز دیجیتال ترون چیست؟

شما با خرید ارز دیجیتال ترون استفاده و از آن، هم می‌توانید محتوایی که تولید کرده‌اید را با دیگران به اشتراک بگذارید، هم به عنوان تولید کننده محتوا پاداش دریافت کنید. این نوع عملکرد دقیقا در مقابل شبکه‌های اجتماعی، مثل فیسبوک قرار دارد که در آن از محتوایی که توسط کاربران تولید می‌شود برای به دست آوردن منافع خود شبکه استفاده می‌کند. زمانی که شما از رمز ارز ترون استفاده می‌کنید کنترل دیتای شما دست خودتان است و برای محتوا و دیتای تولیدی به شما پاداش می‌دهد.

پلتفرم ترون بیشتر از همه چیز تمرکزش را بر صنعت سرگرمی گذاشته است و قصد دارد از طریق فناوری بلاکچین و سیستم اشتراک همتا به همتا، واسطه‌ها را از این حوزه حذف کند. در این شرایط تولیدکنندگان محتوا می‌توانند به طور مستقیم به کاربران متصل شوند.

برای حذف واسطه‌ها در صنعت سرگرمی، در سال 2018 ترون شرکت اشتراک فایل همتا به همتا بیت تورنت را خریداری کرد. بعد از این مرحله، ترون توکن بیت تورنت با نماد اختصاری BTT را منتشر کرد که با هدف توسعه بیشتر این پروتکل ایجاد شد.

ارز دیجیتال ترون چیست چگونه می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد؟

با ترونیکس آشنا شوید

در واقع ترونیکس همان ارز دیجیتال بومی بلاک‌چین ترون است. در سال 2017 ترونیکس توکنی بود که روی پروتکل بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شد. کمتر از یک سال بعد از عرضه اولیه سکه ترون، این رمز ارز شبکه اصلی خود را ساخت و توکن ترونیکس را از بلاک‌چین اتریوم به بلاک چین اختصاصی ترون انتقال داد. از این رو ترونیکس یک کوین است نه توکن.

در 25 ژوئن 2018 ترون شبکه انحصاری خود را ایجاد کرد و هر ساله این روز را به مناسبت استقلال ترون جشن می‌گیرد. در حال حاضر ترون هر روز توکن‌های ERC20 خود را جمع‌آوری می‌کند و می‌سوزاند تا تنها کوین‌های موجود در شبکه اصلی، ترون باقی بماند.

خرید ارز دیجیتال ترون و فروش آن

خرید ارز دیجیتال ترون و فروش آن در سریع‌ترین زمان و مناسب‌ترین قیمت، بر بستر شبکه ترون(TRC20) در صرافی‌های معتبر و مطمئن امکان‌پذیراست. برای خرید رمز ارز ترون و فروش آن، کافی است با ثبت سفارش در سایت‌های معتبر اقدام به خرید و فروش کنید.

پس از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید، از منو گزینه خرید ارز یا فروش ارز را انتخاب کنید و با استفاده از کادر جست‌وجو، ارز دیجیتال ترون را پیدا کنید. گزینه سفارش خرید یا فروش توکن ترون برای شما قابل مشاهده است.

نکته: توجه داشته باشید که برای خرید ارز ترون  tron حتما از صرافی‌های ارز دیجیتال مطمئن و معتبر استفاده کنید.

همانطور که از اهمیت اطمینان صرافی ارز دیجیتال ترون گفتیم، توجه داشته باشید بهترین صرافی برای خرید ترون جایی است که مورد اطمینان و وثوق کاربران باشد. می‌توانید برای خرید رمز ارز ترون و فروش آن به صرافی‌هایی مراجعه کنید که با در نظرگرفتن کمترین کارمزد و ساده‌سازی حداکثری مراحل ثبت، از امکان خرید و فروش ترون استفاده کنید. شما می‌توانید در بازارهای همتا به همتا و آسان، ارز دیجیتال خود را به فروش برسانید.

در بازار همتا به همتا (P2P) شما بدون واسطه و به طور مستقیم با دیگر کاربران وارد فرآیند خرید و فروش ترون می‌شوید. در بازار همتا به همتا شما مقدار و حجم مورد نظر خود را مشخص می‌کنید، و سفارش شما بعد از تایید نهایی در دفتر سفارشات ثبت می‌شود تا از سوی کاربران دیگر تکمیل شود. زمان لازم برای تکمیل‌شدن سفارش فروش شما، به حجم و قیمت بستگی دارد. قاعدتا در صورتی که قیمت سفارش شما با قیمت لحظه‌ای بازار متفاوت باشد، مدت زمان لازم برای کامل شدن سفارش شما بیشتر خواهد شد.

فرآیند فروش ارز دیجیتال ترون در بازار آسان به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر است.

ارز دیجیتال ترون چیست چگونه می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد؟

از چه کیفی برای نگهداری ترون استفاده کنیم؟

کاربرد کیف پول برای نگهداری رمز ارز است. برای اینکه یک کیف پول مناسب را انتخاب کنید، باید اعتبار، تعداد کاربران و امنیت کیف پول را مدنظر داشته باشید. مهم‌ترین کیف پول‌های موجود و معتبر برای نگهداری رمز ارز ترون، سه کیف پول اتمیک ولت، تراست ولت، ترون لینک هستند. در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم:

تراست ولت: این کیف پول از ارز دیجیتال ترون پشتیبانی می‌کند. این کیف پول محصول صرافی معروف بایننس است. امنیت بالای بایننس و اعتبار ویژه آن، از مهم‌ترین ویژگی کیف پول تراست والت است.

اتمیک ولت: این کیف پول از اکثر رمزارزهای معروف دنیا مانند ترون و اتریوم پشتیبانی می‌کند. تریدرها بر این باورند که این کیف پول از امن‌ترین کیف پول‌های بازار است.

ترون لینک ولت: این کیف پول به صورت رسمی به رمز ارز ترون اختصاص دارد. این کیف پول را می‌توانید به راحتی روی انواع سیستم‌عامل‌های اندروید و آی او اس نصب کنید. ضمنا این کیف پول را می‌توانید روی مرورگر گوگل کروم نیز نصب کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم توکن ترون از ارزهای دیجیتال محبوب و معروف بازار است و بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز جهانی مثل بایننس از آن پشتیبانی می‌کنند. نگهداری این توکن پس از خرید ترون در کیف پول‌های متنوعی از جمله کیف پول اختصاصی ترون نیز مقدور است.

شما می‌توانید از کیف پول‌های ایرانی که دارایی‌های شما را به امن‌ترین روش ذخیره می‌کنند استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارز دیجیتال ترون چیست چگونه می‌توان روی آن سرمایه گذاری کرد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *