احتمال رونمایی پیکسل فولد در تابستان 2022

احتمال رونمایی پیکسل فولد در تابستان 2022

مدت زیادی است که در مورد یک “Pixel Fold” از گوگل شایعاتی منتشر می شود، اولین تلاش این شرکت در زمینه گوشی های تاشو. اندروید 12 ال تغییراتی را به‌طور خاص برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تاشو ارائه کرد و به نظر می‌رسید که با Google Tensor، گوگل بالاخره سخت‌افزار خود را جدی می‌گرفت. با این حال، زمانی که راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC) در نوامبر سال گذشته اعلام کرد که پروژه کنسل است، به نظر می رسید همه اینها از بین برود. گویی که دستگاه ممکن است به مسیر خود بازگشته باشد، زیرا او اکنون اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از صفحه نمایش آن و حتی زمانی که ممکن است معرفی شود، توییت کرده است.

بزرگ‌ترین نکته از توییت یانگ این است که گوشی تاشو «Pixel Fold» گوگل باید در سه‌ماهه چهارم سال 2022 وارد بازار شود. معرفی آن احتمالاً به زودی پس از انتشار اندروید 13 انجام می‌شود، زیرا نشان داده شده است که به‌روزرسانی پلتفرم پشتیبانی بهتری از دستگاه‌های تاشو ارائه می‌دهد. حتی بهتر از آن قیمت شایعه شده این بوده که گزارش شده بسیار کمتر از رقبای خود با قیمت 1400 دلار است. این باعث می شود آن را 400 دلار کمتر از سامسونگ Galaxy Z Fold 3 و چهارصد دلار بیشتر از Galaxy Z Flip 3، اما 800 دلار بیشتر از ارزان ترین پیکسل 6 گوگل کند.

پیکسل فولد گوگل گوشی تاشو کارآمد

یانگ نه تنها اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند تاشوی آینده گوگل ارائه کرد، بلکه درباره محصول سامسونگ نیز اطلاعاتی جزئیاتی را فاش نمود. وی بیان می کند که هر دو دستگاه دارای نمایشگرهای داخلی با اندازه مشابه خواهند بود و عامل اصلی تمایز، نمایشگرهای بیرونی آنها است. گوشی تاشو گوگل ظاهرا دارای صفحه نمایش بیرونی کوچکتر با سایز 5.8 اینچ خواهد بود، در حالی که گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با صفحه نمایش 6.19 اینچی عرضه خواهد شد.

علیرغم اینکه گوشی گوگل نمایشگر کوچکتری دارد، به طور بالقوه دارای نسبت تصویر وسیع تری خواهد بود، احتمالاً مشابه اوپو Find N. صفحه نمایش بیرونی موجود در Galaxy Z Fold 3 سامسونگ یک نقطه گیر رایج است، زیرا باریکی آن باعث می شود استفاده از آن در گوشی سخت شود.

بیشتر بخوانید  تبدیل مقالات اینترنتی به پادکست توسط اپلیکیشن Google Go

اطلاعات بیشتری در دست نیست و انتظار داریم در آن پردازنده گوگل تنسور جدید، حافظه رم 12 یا 8 گیگابایتی، باتری 4400 میلی آمپرساعتی، دوربین 12 مگاپیکسلی و برخی موارد دیگر را شاهد باشیم. احتمالا مدیران گوگل در طراحی محصول خود از گوشی سامسونگ الگوبرداری خواهند داشت و از این رو انتظار داریم در بخش بزرگی با گلکسی زد فولد این شرکت وجه اشتراکی داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال رونمایی پیکسل فولد در تابستان 2022

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *