احتمالا اپل از صفحه نمایش های اولد ال جی دیسپلی در آیفون های جدیدش استفاده کند

ال جی دیسپلی

صفحه نمایش های اولد ال جی دیسپلی | پیش از معرفی آیفون های جدید کمپانی اپل خبرهای بسیاری درخصوص استفاده ی اپل از پنل های صفحه نمایش کمپانی هایی نظیر ال جی و هوآوی منتشر شده بود و شایعات فراوانی درخصوص عدم همکاری اپل با سامسونگ برای آیفون های 2018 منتشر شده بود اما اکنون گویا کمپانی اپل برای تولید آیفون های 2018 از پنل های اولد ال جی دیسپلی استفاده خواهد کرد.

صفحه نمایش های اولد ال جی دیسپلی

با ورود کمپانی ال جی به بازی تولید صفحه نمایش های اولد، اتکای کمپانی اپل به سامسونگ را کاهش می دهد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی رسانه های کره ای اپل کمپانی ال جی را به عنوان دومین تامین کننده پنل های اولد خود انتخاب کرده است. شایعات مربوط به استفاده کمپانی اپل از صفحه نمایش های اولد ال جی به منظور کاهش اتکا به کمپانی سامسونگ از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است و هم اکنون بعضی از رسانه های کره ای به نقل از منابعی غیر مشخص ادعای قبولی صفحه نمایش های این کمپانی در تست کیفیت کمپانی اپل را دارند.

ال جی دیسپلی

از زمان معرفی آیفون X در سال گذشته ی میلادی انحصار تولید پنل های اولد این گوشی هوشمند در دست کمپانی سامسونگ بوده است. کمپانی سامسونگ که تعهد به تامین 100 میلیون پنل داشته است به لطف نبود رقیب قدرتمند در قیمت گذاری از دست باز برخوردار بود ولی در صورت سپردن بعضی از این سفارش ها به کمپانی ال جی، آزادی عمل خود را تا حدودی از دست خواهد داد.

در صورت عملی شدن چنین قراردادی شاهد استفاده از پنل های صفحه نمایش اولد ال جی در گوشی های آیفون های XS و XS Max خواهیم بود، زیرا کمپانی اپل به منظور پایین نگه داشتن قیمت در آیفون XR از پنل LCD استفاده نموده است.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی دو سیمکارته ال جی با نام OTIMUS L7.2

نظرات در مورد : احتمالا اپل از صفحه نمایش های اولد ال جی دیسپلی در آیفون های جدیدش استفاده کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *