اتومبیل مرسدس بنز AMG GLC63 ۲۰۱۸ پرچم دار قدرتمند ترین خودروی کوپه

هیچکس به این همه قدرت در یک اتومبیل احتیاج ندارد ولی با این حال شک نکنید که شما به شدت می خواهید پشت فرمان این اتومبیل بنشینید. اسم کامل این اتومبیل به صورت 2018 Mercedes-AMG GLC63 S Coupe 4Matic می باشد که در نگاه اول بسیار اسم طولانی به نظر می‌ رسد ولی در میام این همه اسم طولانی سه حرف وجود دارد که هر چیزی که لازم است در مورد این مرسدس بنز جدید، این ستاره ی درخشان شرکت بنز به شما بگوید، C63 درست مثل اتومبیل ای ام جی سی ۶۳ یکی از بهترین اتومبیل های موجود در بازار جهان است که عملکرد فوق العاده را به نمایش می گذارد.

این خودرو ی کوپه ی جدید به همراه سایر خودرو های کلاس GLC از موتور بای توربو V8 بهره گرفته است. این اتومبیل زیبا و جذاب هنگام عرضه به بازار در سال ۲۰۱۸ دارای سه نسخه خواهد بود که خودرو ی نسخه ی استاندارد GLC36 با موتور بای توربو وی ۸ و ظرفیت ۴.۰ لیتری که قدرتی برابر با ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور ۶۴۹ نیوتن متر دارد. نسخه ی کوپه ی GLC36 با همان تنظیم موتور و کوپه ی نسخه ی S با قدرتی برابر با ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر عرضه خواهد شد.

مدل غیر کوپه و استاندارد این اتومبیل طراحی خاص و منحصر به فردی دارد به طوری که دارای بدنه ی کوتاه تر و به نسبت عریض تر دارد و به طور کلی دارای یک شکل محدبی است. جلو پنجره های پانامریکانا این مرسدس بنز با اسلاید ها و ستون های عمودی به ماشین نمایی زیبا و شیکی داده است، حتی بهتر از نسخه های قبلی وقتی در داخل ماشین به عقب نگاه می کنید نمایی خیلی بهتر و جذاب تر می بینید.

صندلی های جلوی ماشین به نوعی راننده را در آغوش می گیرد و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن به صورت کاملا اتوماتیک برای سر نشینان یک فضای کاملا متبوع را به ارمغان می آورد. با گرفتن فرمان ماشین که دارای قطری کم و لبه های ضخیم از جنس آلکانتارا حسی را به راننده القا می کند و در داخل این ماشین برای ۴ الی ۵ نفر به راحتی فضا وجود دارد ولی در نسخه ی کوپه ی این اتومبیل فضای بالای سر به ویژه در سر نشینان عقب کمی کاهش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید  فناوری و تکنولوژی ۴۸ ولتی بنز اس کلاس در ای کلاس ۲۰۱۸

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اخبار و مطالب مربوط به ماشین C36 را دنبال می کنید و یا اینکه خودتان از یکی از آن ها استفاده می کنید به خوبی می دانید که در سرعت های بالا غرش و صدای زیادی ایجاد می کند. البته این را به عنوان انتقاد یا بدی ماشین در نظر نگیرید بلکه این یکی از خذابیت های رانندگی با این ماشین است که حس و حال یک اسب وحشی و سر کش را به شما می دهد که در بعضی جاها ممکن است نتوانید آن را به سادگی کنترل کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

3.6/5 - (13 امتیاز)

نظرات در مورد : اتومبیل مرسدس بنز AMG GLC63 ۲۰۱۸ پرچم دار قدرتمند ترین خودروی کوپه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *