اتومبیل جدید کمپانی پورشه، پورشه کاین هیبریدی مدل ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد

پورشه کاین

اتومبیل پورشه کاین E-Hybrid ورژن پلاگین دورگه ی پورشه کاین است که اخیرا به بازار های جهانی معرفی شده است و به عنوان ورژن ۲۰۱۹ این اتومبیل به بازار های جهانی عرضه خواهد شد. این اتومبیل به یک پیشرانه ی سه هزار سی سی شش سیلندری که به شکل وی جای گذاری شده است، مجهز است. این اتومبیل جدید و بسیار زیبا چهار صد و پنجاه و پنج اسب بخار قدرت و همچنین هفت صد نیوتن متر گشتاور دارد. برای تامین انرژی مورد نیاز این غول زیبا موتور برقی این اتومبیل یک باتری ۱۴.۱ کیلو وات ساعتی از نوع لیتیوم- یون در نظر گرفته شده است که به این اتومبیل فوق العاده این توانایی را می دهد که در حالت تمام الکتریکی به شعاع حرکتی چهل و چهار کیلومتر دست یابد.

پورشه کاین هیبریدی

شایان ذکر است که پیشرانه ی الکتریکی اتومبیل جدید کمپانی پورشه یعنی پورشه کاین E- Hybrid قادر است ۱۳۴ اسب بخار نیرو تولید کند و همچنین چهار صد نیوتن متر گشتاور را به این اتومبیل ارائه دهد. این اتومبیل به راحتی می تواند سرعت خود را از حالت سکون تا صد کیلومتر بر ساعت در عرض ۴.۷ ثانیه برساند و حداکثر سرعت آن هم ۲۵۳ کیلو متر بر ساعت است. این اتومبیل با پیشرانه هایی که در بالا توضیح دادیم در کنار آن ها از یک جعبه دنده ی هست سرعته اتوماتیک بهره می برد و همچنین به طور استاندارد به سیستم چهار چرخ محرک نیز مجهز است.

پورشه کاین هیبریدی

ابن اتومبیل لوکس برای راحتی هر چه بیشتر راننده از چندین حالت رانندگی بهره می گیرد که از بین آن ها می توان به حالت تمام الکتریکی و حالت کاملا اسپرت  یا همان اسپرت پلاس اشاره کرد. در حالت تمام الکتریکی پیشرانه ی احترافگقی دیگر روشن نمی شود و تنها انرژی و نیرو ی موتور الکتریکی به چرخ ها انتقال می یابد و همچنین در حالت اسپرت پلاس که سریع ترین و خشن ترین حالت خودرو است، هر دو پیشرانه ی برقی و احتراقی بنزینی در خداکثر نیرو ی خود کار می کنند و انرژی خود را به چرخ ها انتقال می دهند، بدیهی است که در حالت اسپرت پلاس مصرف سوخت و انرژی در بیشترین حالت خود است.

باتری این اتومبیل زیبا در حالت استاندارد، با برق دویست و سی ولت و ده آمپری در عرض هفت ساعت و نیم کاملا شارژ خواهد شد که برای راحتی راننده از یک اپلیکیشن مخصوص به این خودرو که بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود از حالت های باتری با خبر شد. این اتومبیل بسیار جذاب و جدید کمپانی پورشه یعتی پورشه کاین E-Hybrid به‌ صورت گزینه ای و انتخابی از سیستم های کمکی برای رانندگی که منحصر به فرد برای کمپانی پورشه است بهره می برد، نام این سیستم InnoDrive است.

پورشه کاین هیبریدی

این سیستم بسیار خوب و کامل شامل کروز کنترل اسمارت است و به راحتی می‌ تواند با دریافت جزئیات و اطلاعات مسیر حرکت و همچنین اطلاعات دریافتی از سنسور ها و حسگر ها تصمیم بگیرد چه وقتی از پیشرانه ی برقی استفاده شود و چه وقتی از انرژی حرکتی موجود برای شارژ کردن باتری‌ها استفاده شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتومبیل جدید کمپانی پورشه، پورشه کاین هیبریدی مدل ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *