آیپد مینی بروزرسانی شده با نمایشگر 120 هرتز ProMotion در راه است

آیپد مینی بروزرسانی شده با نمایشگر 120 هرتز ProMotion در راه است

شرکت اپل درصدد بوده بزودی از تبلت جدید و بروزرسانی شده آیپد مینی با نمایشگری سریع و بهتر رونمایی کند. نمایشگری که نرخ نوسازی 120 هرتز داشته و به فناوری محبوب ProMotion هم مجهز است.

چند ماه پیش، اپل بالاخره آیپد مینی جدید خود را با نمایشگر 8.3 اینچی معرفی کرد، اما بلافاصله پس از انتشار، برخی از کاربران شروع به شکایت از مشکل “ژله اسکرول” کردند که در آن سمت راست صفحه نمایش سریعتر از سمت چپ اجرا می شود. در پرتره مد

در پاسخ، اپل گفت که این برای صفحه نمایش LCD طبیعی است زیرا چنین صفحه هایی خط به خط تازه می شوند. اما اکنون به نظر می رسد که این غول فناوری در حال کار بر روی نوع جدیدی از iPad Mini 6 است که می تواند مشکل “ژله اسکرول” را در دستگاه حل کند.

طبق گزارشی که از @FronTron منتشر شده است، اپل در نظر دارد به جای صفحه نمایش فعلی 60 هرتزی، یک آیپد مینی تازه شده با نمایشگر ProMotion 120 هرتزی عرضه کند. این همان صفحه نمایشی است که اپل از سال 2017 در مدل های آیپد پرو استفاده می کند و مدل های آیفون 13 پرو امسال نیز با نمایشگر ProMotion عرضه می شوند.

این با نرخ رفرش متغیر عرضه می شود که در زمانی که محتوای روی صفحه نیاز به نرخ رفرش بالا نداشته باشد، به 10 هرتز کاهش می یابد. این بدان معناست که سیستم به طور خودکار فعالیت‌ها و نرخ تازه‌سازی را تشخیص می‌دهد که به دستگاه کمک می‌کند عمر باتری را ذخیره کند.

اگر گزارش ها را باور کنید، اپل در حال حاضر در حال آزمایش یک پنل 8.3 اینچی است که توسط سامسونگ ساخته شده است. توجه داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک شایعه است و هیچ تاییدی مبنی بر اینکه اپل واقعاً نسخه تازه‌سازی شده آی‌پد مینی 6 را عرضه می‌کند یا نمونه دیگری در کار است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی اپل بروزرسانی iOS 12.1 را منتشر کرد

نظرات در مورد : آیپد مینی بروزرسانی شده با نمایشگر 120 هرتز ProMotion در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *