آیفون 15 پرو مکس به لنز پیرسوکوپی جدید مجهز می شود

آیفون 15 پرو مکس به لنز پیرسوکوپی جدید مجهز می شود

در ماه‌های آینده، اپل سری جدید آیفون 14 را با انبوهی از موارد اضافه شده رو به جلو معرفی خواهد کرد. با این حال، هرگز زود نیست که حدس بزنیم آیفون بعدی چگونه خواهد بود. به گفته یک تحلیلگر برجسته، تنها آیفون 15 پرو مکس لنز جدید پریسکوپ را در سال 2023 دریافت می کند. لنز پریسکوپ کمک زیادی به دستگاه در افزایش زوم اپتیکال بدون تغییر کیفیت تصویر می‌کند..

به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، لنز پریسکوپ در انحصار آیفون 15 پرو مکس 6.7 اینچی رده بالا خواهد بود. توجه داشته باشید این اولین بار نیست که جزئیات لنز پریسکوپ را در انحصار آیفون 15 پرو مکس می شنویم. این شایعه ابتدا در سال 2020 منتشر شد و نشان می داد که لنز پریسکوپ در آیفون 14 پرو مکس در دسترس خواهد بود. شایعات اخیر ادعا می‌کنند که سخت‌افزار دوربین جدید فقط در مدل‌های «Pro» آیفون 15 در دسترس خواهد بود.

کو در وبلاگ Medium خود اظهار داشت که آیفون 15 پرو 6.1 اینچی به لنز تله فوتو مجهز است در حالی که نسخه بزرگتر 6.7 اینچی لنز پریسکوپ را دریافت می کند. سیستم جدید به کاربران این امکان را می دهد که بدون گرفتن عکس های تار، زوم بیشتری کنند. انتظار می رود لارگان و جنیوس دو تامین کننده اصلی لنز پریسکوپ باشند.

تصمیم اپل برای قرار دادن لنز پریسکوپ در مدل‌های آینده آیفون، اصلاً رویکرد جدیدی در صنعت نیست. سامسونگ در این بازی بسیار جلوتر است زیرا جدیدترین Galaxy S22 Ultra دارای زوم اپتیکال 10 برابر و زوم دیجیتال 100 برابر است. آیفون 15 پرو مکس نیز همین روند را دنبال خواهد کرد اما سنسور 1/3 اینچی دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 و زوم اپتیکال 6 برابری خواهد بود. پس از معرفی پریسکوپ با آیفون 15 پرو مکس، کو نیز معتقد است در هر دو مدل آیفون 16 پرو در سال 2024 در دسترس خواهد بود.

به هر حال باید منتظر ماند تا اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل ممکن است شارژ MagSafe را در نسل بعدی iPad Pro معرفی کند

نظرات در مورد : آیفون 15 پرو مکس به لنز پیرسوکوپی جدید مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *