آیا گلکسی اس 9 سامسونگ سریعتر است یا آیفون 10 اپل؟

آیفون 10

تقریبا بیشتر افرادی که در حوزه ی تکنولوژی و گوشی های موبایل حرفی برای گفتن دارند دو کمپانی سامسونگ و کمپانی اپل را بهترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده ی گوشی موبایل می دانند، البته هر چند که برند های متنوع دیگری هم همچون هوآوی، شیائومی و گوگل و … در سال های گذشته گوشی های اسمارت پر قدرت و توانمندی را روانه ی بازار کرده اند ولی هنوز هم مقایسه ی پرچمدار های کمپانی های اپل و سامسونگ جذابیت و کشش خاصی برای کاربران و دوست داران دنیای تکنولوژی گوشی های تلفن همراه دارد که در بیشتر اوقات این رقابت بین این کمپانی ها شبیه به یک مسابقه ی ورزشی است.

آیفون 10

اگر بخواهیم جواب سوال بالا را بدهیم خیلی شفاف و واضح است که در همان ابتدا پاسخمان گوشی گلکسی اس ۹ است اما نه به سرعت گوشی آیفون ایکس، ولی این نکته شایان ذکر است که گوشی گلکسی اس ۹ سریع ترین گوشی همراه در تاریخ پر فراز و نشیب گوشی های هوشمند اندرویدی است. گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ یک پردازنده ی تازه و جدید را برای تنظیم یک استاندارد عملکرد جدید برای گوشی های اسمارت مبتنی بر سیستم عامل اندروید فراهم کرده است ولی با این حال هم باز خروجی آن به خوبی چیپ ست اپل که در گوشی آیفون 10 موجود است، نیست و چه از لحاظ کارایی و قدرت عمل و چه در بعضی از آزمون های گرافیکی گوشی آیفون 10 قادر بوده تا گوشی گلکسی اس ۹ را شکست دهد.

آیفون 10

قدرت گوشی پرچمدار کمپانی محبوب سامسونگ به وسیله ی چیپ ست ساخت کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ تامین می شود که آخرین و جدید ترین پلتفرم پردازنده ای است که کمپانی کوالکام تا به امروز برای گوشی های اسمارت سامسونگ ساخته است. ابن چیپ ست پردازنده ساخته ی کمپانی کوالکام هر چند قرار است که در سال جاری قدرت بخش گوشی های ساخت کمپانی سونی هم باشد اما در حال حاضر تنها گوشی جدید کمپانی محبوب سامسونگ از این چیپ ست استفاده می کند.

بعد از اینکه ما توانستیم شانس این را داشته باشیم که چیپ ست اسنپدراگون ۸۴۵ را در یک دستگاه واقعی به آزمون بگذاریم به خوبی متوجه این نکته شدیم که پردازنده ی A11 کمپانی اپل همچنان می تواند در دنیای تکنولوژی تلفن های اسمارت همراه تاج پادشاهی رابر سر نهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا گلکسی اس 9 سامسونگ سریعتر است یا آیفون 10 اپل؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *