آپدیت وای فای 7 گوشی Xiaomi 13 در راه است

آپدیت وای فای 7 گوشی Xiaomi 13 در راه است

شیائومی رسما اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای ارائه به روز رسانی به سری شیائومی 13 است. این به‌روزرسانی باعث می‌شود آخرین سری گوشی‌های پرچم‌دار خود به استانداردهای اتصال Wi-Fi 7 ارتقا پیدا کنند. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

این غول فناوری چینی اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی را برای مدل‌های رده بالای گوشی‌های هوشمند خود ارائه خواهد کرد. برای کسانی که نمی‌دانند، شیائومی 13 و 13 پرو در دسامبر 2022 با پشتیبانی از استاندارد 802.11ax، که Wi-Fi 6E است، راه‌اندازی شدند، با وجود اینکه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 از استاندارد جدیدتر Wi-Fi 7 802.11be پشتیبانی می‌کند. در حالی که این دقیقاً یک ویژگی برجسته نیست، گوشی های نسل جدید دیگری مانند سری گلکسی S23 سامسونگ با این فناوری عرضه شدند.

حتی OnePlus 11 جدید نیز از این فناوری برخوردار است. اما خوشبختانه برای دارندگان شیائومی 13، این برند اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌ای را منتشر می‌کند که مدل‌های پرچمدار را قادر می‌سازد از استانداردهای Wi-Fi 7 پشتیبانی کنند. طبق اعلام رسمی در Weibo، سری Xiaomi 13 و همچنین Redmi K60 Pro قادر به پشتیبانی از آخرین استاندارد اتصال بی سیم خواهند بود. برای کسانی که نمی‌دانند، فناوری Wi-Fi 7 از کانال‌های 320 مگاهرتز استفاده می‌کند که از نظر تئوری تا 2.4 برابر سریع‌تر سرعت نسل قبلی خود یعنی Wi-Fi 6 را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، جدیدترین فناوری همچنین تأخیر را کاهش می دهد تا پشتیبانی از پخش ویدیوی 4K و 8K را فعال کند. این مزایا همچنین در برنامه های AR/VR و همچنین دستیابی به سرعت حداقل 30 گیگابیت بر ثانیه یا حتی 40 گیگابیت بر ثانیه منعکس خواهد شد. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این سرعت سریعتر به یک روتر سازگار نیاز دارید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری گوشی Xiaomi 13T

نظرات در مورد : آپدیت وای فای 7 گوشی Xiaomi 13 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *