آپدیت امنیتی ماه آوریل برای سری گلکسی اس 20 منتشر شد

آپدیت امنیتی ماه آوریل برای سری گلکسی اس 20 منتشر شد

دو هفته پیش، سامسونگ آپدیت امنیتی آوریل 2023 را برای انواع مدل LTE دستگاه‌های سری گلکسی اس 20 منتشر کرد. بعدها این به‌روزرسانی برای مدل‌های 5G گوشی‌های هوشمند در مناطق مختلف منتشر شد. در واقع آپدیت امنیتی آوریل 2023 اکنون برای بازار ایالات متحده منتشر شده و شامل نسخه آنلاک گلکسی S20 می شود.

جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری برای گلکسی S20، گلکسی S20+ و گلکسی S20 Ultra بدون قفل، با شماره ساخت G98xU1UES4HWCB در ایالات متحده ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی تقریباً در تمام شبکه‌های اپراتور از جمله AT&T، Bluegrass Cellular، Comcast، Cricket، C-Spire، DISH، Metro PCS، Sprint، T-Mobile، Verizon و Xfinity Mobile در دسترس است. افراد می توانند با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، آپدیت جدید را روی گوشی خود نصب کنید.

آپدیت امنیتی آوریل 2023 بیش از 60 نقص امنیتی موجود در گوشی های هوشمند گلکسی را برطرف می کند. همچنین ممکن است برخی بهبودها را در برنامه‌های دوربین و گالری به همراه داشته باشد. طبق معمول، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ رفع باگ‌های کلی را در نظر گرفته و پایداری گوشی را بهبود بخشد.

در اخباری مرتبط شایعات در مورد گوشی هوشمند سه گانه سامسونگ به سال 2020 برمی گردد، اما تا کنون ما فقط شاهد نمایش های تجاری بوده ایم. امسال، شایعات مربوط به این گوشی هوشمند غیرمتعارف دوباره مطرح شد و برخی گمانه زنی کردند که ممکن است در رویداد Galaxy Unpacked ماه آگوست معرفی شود. اکنون، چندین کارشناس صنعت ادعا کرده اند که هیچ گوشی هوشمند سه گانه در حال توسعه نیست و Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 ممکن است تنها گوشی های تاشوی این شرکت کره ای باشند.

سومین تاشوی سامسونگ مدتی است که خبرساز شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که این تبلت تبلتی به نام Galaxy Z Tab خواهد بود. این دستگاه قرار بود دارای بزرگترین نمایشگر تاشو باشد که تا کنون توسط این برند عرضه شده است و به سه قسمت تا می شود. با این حال، هنوز هیچ افشا مشخصی وجود نداشته و اکنون کارشناسان شروع به زیر سوال بردن وجود آن کرده اند.

سامسونگ همیشه سعی دارد آپدیت ها را در اسرع وقت به کاربران خود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ ساعت گلکسی واچ FE را معرفی می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آپدیت امنیتی ماه آوریل برای سری گلکسی اس 20 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *