آنر ۹ لایت با نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹ و چهار دوربین به بازار عرضه شد

آنر ۹ لایت

کمپانی موفق و محبوب چینی ها آنر ( هوآوی) از گوشی میان رده رده ی جدید خود با نام آنر ۹ لایت رو نمایی کرد. این گوشی در مقایسه با گوشی قبلی یعنی گوشی آنر ۹ که دارای نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹ می باشد و یک دوربین دو گانه دارد، گوشی جدید کمپانی آنر طبق روال حال موجود در بازار از یک صفحه نمایش کاملا کشیده ۱۸:۹ و چهار دوربین قدرت مند مجهز است.

ابن گوشی جدید و متفاوت صد و چهل و نه گرم وزن دارد و به نسبت سایر رقبایش بسیار گوشی نازک و ظریفی اسن، ضخامت این گوشی ۶ میلی متر است. کمپانی سازنده ی این گوشی از شیشه ای دارای انحنای ۲.۵ بعدی بر روی پنل جلو و پشت گوشی برای این گوشی جدید استفاده کرده است که موجب انحنای خفیفی روی بدنه ی گوشی شده است. رنگ های این گوشی شامل آبی، مشکی و سفید است.

آنر ۹ لایتچیپ ست پردازنده ی کارین ۶۵۹ با هشت هسته ی پردازشی با فرکانس ۲.۳۶ گیگا هرتز برای هر هسته پردازشی، قلب تپنده ی گوشی آنر ۹ لایت است. کمپانی هوآوی از این پردازنده بر روی گوشی های دیگرش مثل گوشی Enjoy 7s، میت ۱۰ لایت، Maimang 6 و نوا 2i استفاده کرده است، این تراشه ی چیپ ست نام برده در محصولات دیگری مثل آنر ۷ ایکس و آنر 9i به کار گرفته شده است که با برند آنر عرضه می شوند.

فروش رسمی آنر لایت از تاریخ ۲۶ دسامبر مصادف با ۵ دی در کشور چین آغاز خواهد شد، مدت کوتاهی پس از آن میان رده ی جدید برند آنر در ۱۴ کشور دیگر از جمله هند، انگلستان، روسیه به فروش می رسد. هم اکنون باید منتظر باشیم تا شاهد معرفی رسمی این گوشی در ایران نیز باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو Honor Magic V2 معرفی شد

نظرات در مورد : آنر ۹ لایت با نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹ و چهار دوربین به بازار عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *