آنر با سری مجیک 5 سامسونگ را به چالش دعوت می کند

آنر با سری مجیک 5 سامسونگ را به چالش دعوت می کند

آنر اخیراً سری آنر 80 را در چین با مشخصات جذابی مانند دوربین های 160 مگاپیکسلی عرضه کرده است. با این حال، سری شماره گذاری شده به عنوان بالاترین پیشنهاد این شرکت نخواهد بود. پرچمداران واقعی این برند از سری آنر مجیک خواهند آمد. اطلاعات مربوط به سری جدید Honor Magic5 در حال حاضر منتشر شده است. ما به MWC 2023 به عنوان یک مکان خوب برای Honor برای ارائه پرچمداران جدید نگاه می کنیم. یک افشای جدید نشان می دهد که این مورد است، بیشتر از آن، به نظر می رسد Honor به دنبال سامسونگ و سری گلکسی اس 23 آینده آن خواهد رفت.

یک خبرساز معتبر تصویری از حضور آنر در MWC 2023 را به اشتراک گذاشت. در این تیزر آمده است: «به فراتر از کهکشان بروید تا شاهد جادوی واقعی باشید». بدیهی است که “کهکشان” در اینجا اشاره آشکاری به سری گوشی های هوشمند سامسونگ، به طور دقیق تر، به سری آینده سامسونگ گلکسی S23 است. سامسونگ منتظر MWC 2023 نخواهد بود تا پرچمداران جدید خود را معرفی کند، آنها در اوایل فوریه عرضه خواهند شد. با این حال، پرچمداران این برند مطمئناً در ماه فوریه مورد بحث شهر خواهند بود. بنابراین، آنر باید با سری Honor Magic 5 توجهات را به خود جلب کند. ظاهراً این برند کاملاً مطمئن است که تلفن های جدید این کار را انجام خواهند داد.

نکته جالب این است که پس‌زمینه این تیزر سیاه‌چاله‌ای است که توسط تلسکوپ افق رویداد ثبت شده است. در واقع، این اولین سیاهچاله و اشاره ای واضح به کهکشان است. تا کنون، آنر هیچ جزئیاتی در مورد گوشی های سری Magic 5 آینده ارائه نکرده است. با این حال، این شرکت در حال حاضر برای این نسخه آماده می شود. Honor Magic 5 گواهینامه خود را در MIIT دریافت کرد که به وضوح به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می کند.

این دستگاه همچنین در چند رندر ظاهر شد که تنظیم دوربین سه گانه را تأیید می کند. ما دقیقاً نمی دانیم مشخصات دوربین چیست، اما می دانیم که این برند از زوم 100 برابری برای اهداف بازاریابی استفاده می کند. نشت به سنسوری با زوم اپتیکال 10 برابر و زوم هیبریدی 100 برابر اشاره دارد. ما انتظار داریم به زودی جزئیات بیشتری ظاهر شود. این دستگاه ها ممکن است قبل از ارائه جهانی MWC 2023 در چین ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ آنر MagicBook 14 با سخت افزار نسل جدید معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر با سری مجیک 5 سامسونگ را به چالش دعوت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *