آنتی ویروس های برتر دنیای دیجیتال

آنتی ویروس های برتر دنیای دیجیتال

یکی از دغدغه های مهم کاربران این است که چگونه می توانند در برابر ویروس هایی که در فضای مجازی هر روز بروزرسانی می شوند مقابله نمایند و کامپیوتر یا لپ تاپ خود را در این زمینه محافظت نمایند. حتی برای افرادی که خود را در دنیای دیجیتال بسیار حرفه ای می دانند نیز هم اکنون به یک دغدغه تبدیل شده است و قصد دارند با آنتی ویروس های جدید در مقابل این موضوع ایستادگی نمایند و اطلاعات شخصی خود را محفوظ نگاه دارند، زیرا هر روز تهدیدات امنیتی نیز برای آن ها دشوارتر می شود. اکنون قصد داریم چند آنتی ویروس قوی را برای شما معرفی نماییم تا بتوانید در مورد این تهدیدات امنیتی در امان بمانید و همیشه بروز باشید.

1.آنتی ویروس BitDefender Antivirus Plus 2018

هزینه ی سالانه ی این آنتی ویروس 39.99 دلار می باشد که ممکن است با وجود نرم افزارهای امنیتی رایگان برایتان کمی زیاد باشد، زیرا این آنتی ویروس تنها بر روی یک دستگاه قابل اجرا می باشد، در حالی که در سال گذشته هر بسته ی این نرم افزار بر روی سه دستگاه قابل اجرا بود. با این حال موتور جستجوگر این آنتی ویروس دارای مزیت هایی نیز می باشد که بسیاری از متخصصان فضای مجازی نیز آن را تایید می کنند.

آنتی ویروس های برتر دنیای دیجیتالوب فیلترینگ این آنتی ویروس نیز به شدت قدرتمند عمل کرده و امکان ورود به سایت های حاوی بد افزار را از کاربران سلب می نماید و به نوعی مسدود می کند و مرورگری ایمن برای تراکنش های مالی شما در اختیارتان قرار می دهد و دارای نرم افزارهای مدیریت پسورد نیز می باشدکه به راحتی می توانید اطلاعات کارت بانکی تان را در این فضای ایمن ذخیره نمایید.

 

2.آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus

اگر به دنبال یک پک امنیتی کامل باشید شاید NOD32 شما را نا امید کند، زیرا این آنتی ویروس همانند سایر آنتی ویروس های موجود در بازار دارای فایروال، سیستم امنیت پسورد، اسکنر آسیب پذیری سیستم و فایل شردر نمی باشد. البته این موضوع بدین معنی نیست که قدرت آن نسبت به سایر آنتی ویروس ها کمتر می باشد، بلکه توجه آن بر بنیان های اساسی یک آنتی ویروس می باشد و نه چیز دیگری! ESET NOD32 دارای سیستم محافظت از بد افزار به صورت زنده، لایه های مقابله با ابزارهای اخاذی اینترنتی و محافظت از افشا شدن اطلاعات، فیلترینگ URL در مقابل وبسایت های دارای ماژول می باشد.

بیشتر بخوانید  6 نرم افزار مهم که بعد از خرید لپ تاپ بلافاصله باید نصب شوند

آنتی ویروس های برتر دنیای دیجیتالNOD32 کاربران مبتدی و تازه کار را در نظر نگرفته و گاها دارای یک سیستم کاملا شلخته می باشد و ویژگی های آن نیز به قدری پیشرفته است که حتی Help نیز به اندازه ی کافی کمک کننده نمی باشد تا افراد بتوانند با استفاده از آن به نحوه ی کار با سیستم این آنتی ویروس آشنا گردند.

 

3.آنتی ویروس F-Secure Antivirus

برخی از کاربران به دلیل سنگینی آنتی ویروس های موجود در بازار از نصب آنتی ویروس به روی کامپیوتر خود خودداری می کنند ولی F-Secure Antivirus پیشنهاد بسیار خوبی برای افرادی می باشد که چنین تجربه ای را داشته اند زیرا در این بسته هیچگونه گزینه ی بلا استفاده ای وجود ندارد و تنها یک بسته ی محافظت اینترنتی و آنتی ویروس می باشد. این آنتی ویروس در تست های امنیتی AV از لحاظ محافظتی و امنیت امتیاز بسیار بالایی را دریافت کرده است و ساده بودن آن به معنی امنیت پایین نمی باشد.

آنتی ویروس های برتر دنیای دیجیتالرابط کاربری F-Secure Antivirus یکی از نکات مثبت آن می باشد که کار کردن با آن را بسیار راحت تر می کند و برای هر سیستم عاملی سبک می باشد و تاثیر چندانی بر روی سرعت سیستم عامل نمی گذارد و بعضا می توانید آنتی ویروس را به حال خود رها کرده تا از کامپیوتر شما محافظت نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3.5/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : آنتی ویروس های برتر دنیای دیجیتال

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *