آنالیز پیج اینستاگرام | ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب

هم اکنون بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می‌کنند و به طور متوسط روزانه هر فرد 28 دقیقه از زمان خود را در برنامه اینستاگرام سپری می‌کند. بنابراین بدون تجزیه و تحلیل اینستاگرام ممکن است تلاش‌های شما برای بازاریابی کارآمد در فضای سوشال مدیا، موثر واقع نشود.

در حقیقت ارزیابی و آنالیز اینستاگرام به شما امکان دسترسی به معیارهای ارزشمندی را می‌دهد که می‌تواند به درک آنچه که سبب بهبود کسب و کار و عملکرد شما در فضای سوشال مدیا می‌شود، کمک کند.

_اما شاید از خود بپرسید که چرا تجزیه و تحلیل و آنالیز اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای کسب و کارهای کوچک و اینفلوئنسرهایی است که قصد دارند محصولات و خدمات را به نمایش بگذارند به همین منظور معیارهای برجسته‌ای در ابزارهای آنالیز اینستاگرام و مدیریت شبکه های اجتماعی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا عملکرد محتوای خود و میزان تعامل با مخاطبان را بسنجید و دید شفاف‌تری نسبت به نقاط مثبت و منفی فعالیت خود در این فضا را به دست آورید.

علاوه بر این تجزیه و تحلیل و آنالیز اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید،‌استراتژی محتوای خود را بهبود بخشید و مخاطبان جدید را به سمت کانال و پیج اینستاگرام خود جذب کنید. تجزیه و تحلیل و آنالیز اینستاگرام بهترین راه برای درک این است که مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه زمانی بیشتر فعال هستند، و بیشتر جذب چه نوع محتوایی می‌شوند و با چه نوع محتوایی تعامل برقرار می‌کنند.

با این حال یافتن معیارهای مناسب برای تجزیه و تحلیل و دانستن نحوه تفسیر آن‌ها بسیار مهم‌تر است. هر برند یا کسب و کاری اهداف منحصر به فرد خود را دارد (از افزایش تعداد فالوور گرفته تا افزایش کلیک‌ها و نرخ تبدیل) بنابراین مهمترین معیارها بر اساس هر بیزینسی متفاوت است.

معیارهای اصلی آنالیز پروفایل اینستاگرام که سبب تمرکز بر روی بهبود پروفایل اینستاگرام می‌شود شامل میزان رشد فالوورها،‌ میزان تعامل با مخاطبان، لایک‌ها، کامنت‌ها و کلیک‌ها هستند.

Instagram Insights یک ابزار تجزیه و تحلیل درون برنامه‌ای اینستاگرام است که تنها برای پروفایل‌های بیزینسی در دسترس است که میزان رشد فالوورها، محدوده سنی، جنسیت و زمان‌های فعال فالوورها را به صورت اعداد و ارقام در اختیار شما قرار می‌دهد.

در ادامه قصد داریم ابزاری را به شما معرفی کنیم که تمامی ویژگی‌های مورد نیاز افرادی که به صورت مستمر در این فضا فعالیت می‌کنند را در بر می‌گیرد.

امکانات ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب

آنالیز شبکه های اجتماعی

یکی از شاخص‌هایی که ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب در بخش آنالیز در اختیار شما قرار می‌دهد مجموع رشد فالوورهاست. سنجش این فاکتور در طول زمان و مقایسه آن با استراتژی محتوایی خود به شما برای درک بهتر نوع فعالیت، کمک می‌کند.

علاوه بر این، ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب، فاکتورهای دیگری از جمله میانگین مشارکت، میزان ایمپرشن پست‌ها، ساعت آنلاین بودن فالوورها، آنالیز هشتگ اینستاگرام، پیشنهاد برترین هشتگ ها، پیشنهاد بهترین زمان انتشار پست بر اساس ساعت و…را به شکل نمودار برای کاربران نمایش می‌دهد.

مدیریت و زمانبندی انتشار محتوا

یکی از فاکتورهای اصلی مورد نیاز تمام مدیران شبکه های اجتماعی و گروه‌های دیجیتال مارکتینگ، زمانبندی و انتشار خودکار محتوا در جهت صرفه جویی در زمان و تمرکز بیشتر بر روی کیفیت محتواهاست. دستیار هوشمند شبکه های اجتماعی نوین هاب یکی از بهترین ابزارهایی است که قادر است پست‌ها و مطالب شما را زمانبندی کند.

شما می‌توانید محتوای خود را پیش از موعد انتشار در داشبورد نوین هاب بارگذاری کنید تا در روز و ساعت مقرر بدون اینکه حتی آنلاین باشید محتوای شما به صورت خودکار منتشر شود. این یکی از ویژگی‌های پرکاربردی و کارآمدی است که برای افراد فعال در این حوزه بخصوص در روزهای پایانی سال، شلوغی این ایام و حتی در روزهای آغازین سال جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیریت دایرکت

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و حتی کوچک روزانه تعداد زیادی دایرکت و پیام مبنی بر محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهند دریافت می‌کنند، پس برای اینکه بتوانید به موقع به تمام این پیام‌ها پاسخ دهید، و هیچ پیامی را از دست ندهید نیاز به یک ابزار هوشمند برای مدیریت دایرکت‌ها دارید.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب، به شما این امکان را می‌دهد تمامی پیام‌ها را از تمام اکانت‌های شبکه های اجتماعی از قبیل، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، فیسبوک و… که به این ابزار متصل کردید به صورت یکجا و در یک فضا مشاهده کنید.

علاوه بر این می‌توانید تمامی دایرکت‌ها را به صورت یک فایل اکسل خروجی بگیرید همچنین برای تفکیک پیام‌ها بر اساس فاکتور مد نظر خودتان می‌توانید آن‌ها را با استفاده از تگ دلخواه دسته بندی کنید.

مدیریت کامنت‌ها

یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در شبکه های اجتماعی پاسخ به موقع و محترمانه به نظرات و کامنت‌های کاربران است که سبب افزایش تعامل با مخاطبان و به تبع آن سبب افزایش آگاهی از برند شما می‌شود. ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب بستری را برای شما فراهم کرده تا تمامی کامنت‌ها و نظرات را به صورت یکجا و در یک داشبورد مشاهده کنید.

علاوه بر این می‌توانید جهت قرعه کشی کامنت اینستاگرام از کامنت‌ها یک خروجی اکسل دریافت کنید، ‌آن‌ها را با استفاده از تگ دلخواه دسته بندی کنید و میانگین زمان پاسخگویی را نیز مشاهده کنید.

مدیریت تیمی شبکه های اجتماعی

طبیعتا مدیریت چندین شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای بزرگ که روزانه تعداد زیادی پیام و کامنت دریافت می‌کنند و همچنین باید به میزان مطلوبی تولید محتوا را با فواصل زمانی منظم برای افزایش تعامل با مخاطبان خود انجام دهند کار بسیار دشواری است.

ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب امکان اضافه کردن هم تیمی و مدیریت به صورت گروهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید میزان دسترسی هم تیمی خود را به صورت دلخواه تعیین کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر شبکه های اجتماعی و ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی به آدرس سایت نوین هاب مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنالیز پیج اینستاگرام | ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *