آموزش ساخت انواع حساب کاربری خارجی بدون نگرانی لو رفتن اطلاعات

آموزش ساخت انواع حساب کاربری خارجی بدون نگرانی لو رفتن اطلاعات

با افزایش تعداد افراد سودجو در استفاده از اطلاعات حساب کاربران، نگرانی افراد هنگام ساخت اکانت در رسانه‌های مختلف افزایش یافته است. اکثر کاربران نگران این هستند که پس از ساخت اکانت در یک رسانه یا پلتفرم و وارد کردن اطلاعات شخصی، حساب کاربری آنها هک شود یا به طریق دیگر اطلاعات آنها افشا شود.

در دنیای مجازی این اتفاق همیشه وجود خواهد داشت و می‌تواند امنیت کاربران را تهدید کند؛ اما اگر راهی برای جلوگیری از این تهدیدها وجود داشته باشد چه؟ در صورتی که بتوانید در شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‌ها، سایت‌ها و برنامه‌های مختلف بدون نگرانی لو رفتن اطلاعات ثبت نام کنید، با خیال راحتی به کار خود ادامه می‌دهید.

برای مثال پیام رسان واتساپ مشکلات امنیتی زیادی را برخوردار هست و شما برای اینکه با خیال راحت از این پیام رسان استفاده کنید باید از شماره مجازی استفاده کنید. برای خرید شماره مجازی واتساپ به راحتی می توانید از طریق سایت شماره مجازی اقدام کنید و با خیال راحت از واتس اپ استفاده کنید. این کار به ظاهر غیرممکن را می‌توانید با مطالعه این مطلب انجام دهید؛ پس با ما همراه باشید.

خطر از کجا شروع شد؟

آموزش ساخت انواع حساب کاربری خارجی بدون نگرانی لو رفتن اطلاعات

در حال حاضر، افراد برای سرگرمی، کسب درآمد یا اکثر کارهای دیگر از اینترنت استفاده می‌کنند. برای این که با سرعت بیشتر و به راحتی با آشنایان خود در ارتباط باشید، به اینترنت نیاز دارید. قابلیت‌های اصلی سایت‌ها و رسانه‌ها تنها پس از ثبت نام برای شما باز خواهد شد.

این پلتفرم‌ها برای این که نیازهای کاربران خود را رفع کرده و قابلیت‌های بیشتری در اختیار آنها قرار دهند، باید با سلایق آنها آشنا شوند. بهترین راه، دریافت برخی اطلاعات شخصی و نگه داری آنها است. بدین ترتیب پلتفرم‌ها می‌توانند علایق شما را تشخیص داده و بهترین انتخاب‌ها را در اختیارتان قرار دهند. منطقی است که بگوییم تمامی رسانه‌ها و سایت‌های مجازی در معرض هک شدن قرار دارند.

هیچ سایت و برنامه‌ای در دنیای مجازی به طور کامل ایمن نیست. امنیت در دنیای اینترنت یک ویژگی نسبی است؛ پس هر لحظه امکان لو رفتن اطلاعات شما وجود دارد. یک فرد با در اختیار داشتن ایمیل یا نام کاربری و پسورد شما می‌تواند وارد حساب کاربری شما شود؛ اما چه می‌شد اگر می‌توانستید جلوی این کار را بگیرید؟

پلتفرم‌های بزرگ برای جلوگیری از این کار و افزایش امنیت کاربران، یک ویژگی امنیتی به نام تایید دو مرحله‌ای ایجاد کردند. این ویژگی امنیتی به نحوی ساخته شده تا امنیت هر رسانه و پلتفرمی را افزایش دهد. این قابلیت تنها در صورت صلاح دید کاربر انجام می‌شود؛ هرچند برخی پلتفرم‌ها به صورت اجباری از این قابلیت استفاده می‌کنند. تایید دو مرحله‌ای بدین صورت است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد صفحه دیگری می‌شود.

در اکثر مواقع، شما نیاز به وارد کردن یک عبارت امنیتی دیگر دارید. این عبارت امنیتی از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال خواهد شد و پس از این مرحله می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. تایید دو مرحله‌ای تا به این جای کار، یکی از بهترین روش‌های برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات است.

جالب است بدانید که بسیاری از سایت ها در زمینه خرید شماره مجازی، عموما شماره مجازی های رایگان می فروشند و در ازای شماره مجازی رایگان، از کاربرشان پول دریافت می کنند! یکی از مشکلات امنیتی مربوط شماره مجازی های رایگان می باشد که به هیچ وجه توصیه نمی شود اما شما می توانید آموزش ساخت شماره مجازی رایگان را یاد بگیرید و برای خود شماره مجازی بسازید.

حساب‌های خارجی و لو رفتن اطلاعات

تا به الان متوجه شدیم که استفاده از تایید دو مرحله‌ای می‌تواند امنیت حساب کاربری شما را تا حد زیادی افزایش دهد؛ اما استفاده از این قابلیت در برخی پلتفرم‌ها برای ایرانیان امکان پذیر نیست. در حال حاضر، اکثر پلتفرم‌های خارجی ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند. در غیر این صورت نیز، امکان دریافت پیامک از این رسانه‌ها از داخل ایران امکان پذیر نیست و پیامک‌های ارسال شده از طریق اپراتورها مسدود می‌شوند.

پس در این صورت عملا راهی برای استفاده از تایید دو مرحله‌ای با شماره تلفن وجود ندارد. این مطلب به طور اختصاصی برای این تهیه شده تا بتوانید با شماره‌های خاصی از قابلیت تایید دو مرحله‌ای استفاده کنید. شماره مجازی راه حلی است که برای این مشکل ارائه خواهیم داد.

شماره مجازی؛ راهی برای افزایش امنیت اطلاعات

آموزش ساخت انواع حساب کاربری خارجی بدون نگرانی لو رفتن اطلاعات

شماره مجازی نوعی شماره است که تنها در دنیای مجازی وجود دارد. برای این که از شماره مجازی استفاده کنید، به سیم کارت نیاز ندارید؛ پس بدون سیم کارت و هر نوع شی فیزیکی، می‌توانید صاحب یک شماره مجازی شوید. این شماره‌ها در دنیای مجازی وجود دارند و برای این که از آن‌ها استفاده کنید، به اینترنت نیاز دارید. شماره مجازی تمامی قابلیت‌های یک شماره معمولی را دارد و بیشتر و بهتر از آن نیز عمل می‌کند.

به دلیل ماهیت مجازی این شماره‌ها، قابلیت‌های شماره مجازی افزایش یافته و اکثر افراد به دلیل قابلیت‌های فوق‌العاده این آیتم‌ها، از شماره مجازی استفاده می‌کنند. شماره مجازی محدودیت مکانی ندارد؛ یعنی شما می‌توانید شماره مجازی خریداری شده را در همه جای دنیا استفاده کنید.

حال اگر می‌خواهید قابلیت تایید دو مرحله‌ای را فعال نمایید، می‌توانید شماره مجازی خود را در برنامه یا سایت مورد نظر وارد کنید. شماره مجازی همیشه همراه شما خواهد بود و با وارد شدن در برنامه یا سایت مورد نظر می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که تایید دو مرحله‌ای را با شماره مجازی فعال کنید، می‌توانید امنیت اطلاعات خود را تضمین نمایید.

از طرف دیگر، با شماره مجازی می‌توانید حساب کاربری خود را در پلتفرم‌ها و رسانه‌های مختلف وریفای کنید. برای ساخت حساب کاربری در اکثر رسانه‌ها به تایید پیامکی نیاز خواهید داشت که شماره مجازی بار دیگر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

نکات مهم در استفاده از شماره مجازی

شماره مجازی را می‌توانید به صورت رایگان و پولی در اختیار داشته باشید. شماره مجازی پولی توسط شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ایجاد می‌شوند و می‌توانید آنها را با پرداخت مبلغ کمی خریداری کنید. هزینه‌ای که بابت خرید شماره مجازی می‌پردازید، تنها برای یک بار بوده و بعد از آن می‌توانید همیشه از شماره مجازی استفاده کنید. شماره مجازی رایگان را نیز می‌توانید در سایت‌ها و برنامه‌های مخلتف پیدا کنید.

این شماره‌ها به صورت عمومی عرضه می‌شوند. برای این که همه از آنها استفاده کنند، پیامک‌های دریافتی به صورت عمومی نشان داده می‌شوند؛ پس اگر در پلتفرمی از این شماره استفاده کنید، اطلاعات شما بار دیگر در معرض لو رفتن قرار می‌گیرد. توصیه می‌شود از شماره مجازی رایگان برای ثبت نام در هیچ پلتفرمی استفاده نکنید؛ چرا که دیگر افراد می‌توانند اطلاعات شما را مشاهده کرده و وارد حساب کاربری شما شوند.

برای این که در هنگام ثبت نام در سایت‌های خارجی، امنیت اطلاعات خود را تضمین کنید، باید از شماره مجازی شرکت‌های معتبر بهره بگیرید. این شماره‌های مجازی اکثرا توسط گوگل عرضه می‌شوند. فروشگاه‌هایی وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آنها یک شماره مجازی با شماره دلخواه انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم تا یکی از بهترین فروشگاه‌های شماره مجازی ایران را برای شما معرفی کنیم.

خرید شماره مجازی مطمئن

فروشگاه شماره مجازی، بزرگ‌ترین پلتفرم ارائه دهنده شماره‌های مجازی است. با ورود به این فروشگاه می‌توانید شماره‌هایی با کشور مبدا مختلفی را پیدا کنید. بسته به نیاز خود می‌توانید برنامه و کشور مورد نظر خود را برای خرید شماره مجازی انتخاب کنید. این فروشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شماره مجازی انتخاب شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در صورتی که با روند کاری شماره‌های مجازی آشنایی ندارید، می‌توانید با پشتیبانی حرفه‌ای و پرسرعت فروشگاه شماره مجازی در ارتباط باشید تا شما را در استفاده از شماره‌های مجازی راهنمایی کنند. برای بازدید از فروشگاه شماره مجازی و استفاده از خدمات این فروشگاه می‌توانید وارد سایت فروشگاه شماره مجازی به آدرس virtual-number.ir شوید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش ساخت انواع حساب کاربری خارجی بدون نگرانی لو رفتن اطلاعات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *