نرم افزار تبلیغ کانال تلگرام

نرم افزار تبلیغ کانال تلگرام

چقدر با نرم افزار تبلیغ کانال تلگرام آشنا هستید؟

بر طبق آمار منتشر شده، تاکنون 45 میلیون نفر در ایران از کاربران پیام رسان محبوب تلگرام هستند که در طول روز ساعاتی را برای مطالعه ی مطالب این مسنجر قدرتمند صرف می کنند. با این حساب تبلیغات در کانال ها و گروه های تلگرام بسیار خوب و از لحاظ هایی مقرون به صرفه می باشد.
یک ویژگی بسیار خوبی که این روش تبلیغات در تلگرام دارد این است که می توانید به طور مستقیم با اشخاص به عنوان مدیر یک کانال تلگرامی و یا یک گروه تلگرامی در ارتباط باشید و مستقیما با آن ها در زمینه ی موضوع کانال یا گروه خود صحبت کنید. ( برای مثال افرادی که دارای کانال تلگرام، با موضوعات تجاری هستند می توانند به طور مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشند)
این روزها روش های زیادی برای تبلیغات در تلگرام وجود دارد که هر یک به نوعی مزیت هایی داشته و به همین صورت معایبی نیز دارند. یکی از این روش ها نرم افزار تبلیغ کانال تلگرام است که شاید در فضای مجازی و یا حتی خود تلگرام شنیده باشید. به طورکلی نرم افزارهای تبلیغی در کانال ها و گروه های تلگرام قابلیت هایی را در اختیار کاربر قرار می دهند که اکنون قصد داریم چند مورد آنها را برای شما به صورت لیست وار بیان کنیم؛

1. ارسال پیام بدون محدودیت ( با قابلیت تفکیک مناطق کشور)
2. قابل اجرا در تمامی ویندوز ها از قبیل XP، 7، 8 و 10
3. رابط کاربری بسیار ساده و زیبا و جذاب
4. نصب آسان و سریع به روی ویندوز
5. ارائه ی گزارش ارسال به صورت یک پیام و یا یک فایل اکسل
6. امکان تشخیص شماره هایی که در تلگرام عضو نمی باشند
7. قابلیت ارسال پیام های متنی به همراه عکس و فایل
8. قابلیت ارسال پیام تبلیغاتی به تعداد نامحدود و رایگان، همراه با ارسال لینک وب سایت مورد نظر

نرم افزار تبلیغ کانال تلگرامبه هرحال همانطور که گفته شد، این روزها روش های زیادی برای تبلیغات وجود دارد، مانیز یک روش را به شما برای تبلیغ کانال تلگرامی که شما مدیر آن هستید و قصد دارید کانالتان را به سایر اعضا معرفی کنید، معرفی می نماییم و آن هم معرفی کانال تلگرام در سایت زوم تک می باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سایت تبلیغ کانال تلگرام

نظرات در مورد : نرم افزار تبلیغ کانال تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *