آمازون به دنبال خرید سرویس استریم MX Player

آمازون به دنبال خرید سرویس استریم MX Player

در بحبوحه خریدهای فناوری و ادغام‌هایی که در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، آمازون در حال مذاکره با Times Internet برای به دست آوردن MX Player، یکی از پرکاربردترین سرویس‌های پخش ویدیوی مورد تقاضا در هند است. از آنجایی که غول تجارت الکترونیک به گسترش پیشنهادات سرگرمی خود ادامه می دهد، خرید MX Player گام مهمی در جهت افزایش حضور آن در بازار هند خواهد بود.

با این حال، شایان ذکر است که مذاکرات ادامه دارد و ممکن است به توافق منجر نشود. علاوه بر این، حداقل دو طرف علاقه مند دیگر از جمله Zee-Sony گزارش شده اند.

MX Player در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است، زیرا محبوبیت آن به دلیل طیف گسترده‌ای از فرمت‌های ویدیویی، قابلیت اطمینان در گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارزان‌قیمت و ارائه محتوای اصلی است. این برنامه ویدیویی دارای بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان است و به ویژه در هند محبوب است. دلیل تبلیغات MX Player یک کاتالوگ ویدئویی گسترده است که به کاربران خود امکان دسترسی به کانال های تلویزیون کابلی زنده را بدون هیچ هزینه ای می دهد. در عوض، این سرویس بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات به دست می آورد.

این خرید یک پیشرفت جالب برای MX Player است که توسط اینترنت تایمز به قیمت 140 میلیون دلار در سال 2018 خریداری شد. سرویس پخش ویدیو از آن زمان با ShareChat’s Moj در معامله ای به ارزش 900 میلیون دلار ادغام شد و موقعیت خود را به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در جهان تثبیت کرد. بازار هند.

از آنجایی که آمازون به دنبال رقابت با سرویس ویدئویی غالب گوگل، یوتیوب، در هند است، خرید MX Player به تلاش‌های آن‌ها کمک زیادی می‌کند. علیرغم حضور قدرتمند یوتیوب با بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه، آمازون با اشتراک Prime Video و سرویس‌های پخش ویدیوی پشتیبانی شده از تبلیغات، که کمتر از 40 میلیون کاربر فعال ماهانه در کشور دارند، پیشرفت‌هایی را انجام می‌دهد.

MX Player 500 میلیون دلار ارزش گذاری شده است و ادعا می کند که بیش از 150 میلیون کاربر فعال در هند دارد که آن را به خریدی ارزشمند برای آمازون تبدیل می کند زیرا همچنان به بازار ویدیو هند نفوذ می کند.

بیشتر بخوانید  آمازون به دنبال معرفی تلویزیون هوشمند تحت برند خود است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آمازون به دنبال خرید سرویس استریم MX Player

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *