آغاز تولید انبوه گوشی Phantom V Fold تکنو در هند

آغاز تولید انبوه گوشی Phantom V Fold تکنو در هند

تکنو در اوایل ماه جاری از گوشی گوشی Phantom V Fold تاشو خود در هند رونمایی کرد. این دستگاه دارای برچسب قیمت 89990 روپیه بوده و در نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

البته یک نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. Tecno پیشنهاد فروش زودهنگام را اعلام کرده بود اما تاریخ دقیق آن مشخص نشد. اکنون این برند تاریخ دسترسی زودهنگام محصول خود را به طور انحصاری برای کاربران اولیه فاش کرده است. علاوه بر این، Tecno India همچنین از تولید اولین گوشی تاشو خود در این کشور تحت ابتکار «ساخت در هند» خبر داد.

فروش دسترسی زودهنگام تکنو Phantom V Fold برای کاربران اولیه از 12 آوریل در آمازون آغاز می شود. تا زمانی که موجودی فعال باشد، قابل اجرا خواهد بود. این دستگاه با قیمت 77777 روپیه در دسترس قرار می گیرد. تاریخ فروش باز گوشی تاشو در حال حاضر مشخص نیست. Phantom V Fold در تاسیسات Noida تولید خواهد شد و گفته می شود ظرفیت فعلی بیش از 24 میلیون گوشی در سال است.

در مورد مشخصات اصلی، Phantom V Fold یک گوشی تاشو تبلتی با صفحه نمایش اصلی 6.42 اینچی دارای وضوح +FHD و صفحه نمایش داخلی 7.85 اینچی با وضوح 2000 در 2296 پیکسل است. هر دو نمایشگر یک پنل AMOLED LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز و یک حفره دوربین در وسط دارند. یک اسکنر اثر انگشت جانبی هم تدارک دیده شد.

Phantom V Fold دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بوده که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض دارد. یک دوربین 32 مگاپیکسلی در صفحه اصلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در صفحه نمایش داخلی برای سلفی تدارک دیده شد.

در بخش سخت افزاری، Phantom V Fold به پردازنده Dimensity 9000 Plus مدیاتک مجهز شده است. رم 12 گیگابایتی LPDDR5 داشته و در گزینه های ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی به فروش می رسد. این گوشی تاشو دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است. در نهایت باید به سیستم عامل اندروید 13 هم اشاره کرد.

تکنو درصدد بوده در برخی بازارهای دیگر نیز اولین گوشی تاشو خود را عرضه دارد. اما در حال حاضر جزئیاتی را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند جذاب تکنو Camon 30 Premier 5G معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز تولید انبوه گوشی Phantom V Fold تکنو در هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *