آشکار شدن گوشی Galaxy A34 5G در کنسول گوگل پلی

آشکار شدن گوشی Galaxy A34 5G در کنسول گوگل پلی

سامسونگ گلکسی A34 5G در گذشته در سایت های صدور گواهینامه های مختلف مشاهده شده است. اینها عبارتند از NBTC، FCC، BIS و غیره. لیست های متعدد گواهینامه به عرضه قریب الوقوع گوشی هوشمند اشاره دارد. اکنون این دستگاه در وب سایت کنسول Google Play ظاهر شده و اطلاعات بیشتری را فاش می کند. با شماره مدل SM-A346M فهرست شده است.

طبق تصویر رندر شده در لیست کنسول Google Play، سامسونگ گلکسی A34 5G با بریدگی قطره ای عرضه می شود. دور صفحه‌نمایش با حاشیه‌های کوچک و چانه کمی ضخیم‌تر احاطه شده است. وضوح تصویر 1080 x 2340 پیکسل و تراکم صفحه نمایش 450 dpi خواهد بود. دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند و پنل پشتی دارای سه سنسور دوربین به همراه یک فلاش LED به صورت عمودی است. این گوشی هوشمند دارای پنل پشتی مشکی مات است.

در زیر کاپوت، سامسونگ گلکسی A34 5G با پردازنده مدیاتک MT6877V/TTZA در کنسول Google Play فهرست شده است. مربوط به Dimensity 1080 SoC است. این لیست نشان می دهد که دستگاه دارای 6 گیگابایت رم داخلی است و روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا می شود.

بقیه مشخصات سامسونگ گلکسی A34 5G همچنان یک راز باقی مانده است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی تغذیه شود. این گوشی دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

ما انتظار داریم که گلکسی A34 5G به زودی راه اندازی شود زیرا قبلاً چندین گواهینامه را دریافت کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F13 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی Galaxy A34 5G در کنسول گوگل پلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *