آشکار شدن گوشی ویوو Y27 5G در EEC

آشکار شدن گوشی ویوو Y27 5G در EEC

به نظر می رسد ویوو در حال آماده شدن بوده تا به زودی یک گوشی هوشمند میان رده جدید معرفی کند. به تازگی لیست گواهی EEC تاییدیه ای به گوشی آینده و میان رده ویوو Y27 5G داده است.

در ماه گذشته، گزارش شده بود که Vivo Y27 در لیست های مختلف آنلاین دیده شد. این شامل پایگاه کنسول Google Play شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد و همچنین در وب سایت NCC نیز رویت شد. در پایگاه داده NCC تصاویر زنده ای از دستگاه قبل از رونمایی رسمی آشکار گشت. اکنون، Y27 5G آینده سازنده گوشی های هوشمند چینی حتی در گواهی EEC نیز دیده شده است. این لیست نشان می دهد که شماره مدل V2302 برای تلفن هوشمند مذکور است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که ویوو Y27 5G ممکن است به تراشه مدیاتک Dimensity 700 مجهز شود. برای کسانی که نمی دانند، Dimensity 700 را می توان همان Dimensity 6020 ریبرند شده دانست. علاوه بر این، دستگاه دارای سیستم عامل FunTouchOS 13 مبتنی بر اندروید 13 نیز است. لیست کنسول Google Play نشان داد که این چیپست با 6 گیگابایت رم همراه شده و از صفحه نمایشی با وضوح Full HD+ و تراکم پیکسلی440ppi بهره می برد.

همچنین شایعاتی مبنی بر ریبرن شدن ویوو Y27 برگرفته از Y36 5G وجود دارد. اگر این درست باشد، می‌توان انتظار داشت که Y27 دارای یک پنل نمایشگر LCD با سایز 6.44 اینچی و نرخ نوسازی 90 هرتز است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با فلاش LED اشاره کرد. در همین حال، ممکن است در قسمت جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی داشته باشد.

در اخباری مرتبط هفته گذشته، سری ویوو S17 اولین بار در چین معرفی شد. امروز طبق برنامه، این برند فروش S17 و S17 Pro را در سراسر چین آغاز کرده و مشتریان می توانند به تهیه آن بپرازند. متأسفانه، این شرکت هنوز قیمت و در دسترس بودن ویوو S17t، دیگر مدل S17 با چیپست متفاوت را فاش نکرده است. برای افرادی که مطلع نیستند، S17t نیز در کنار دو مدل دیگر معرفی شد.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی ویوو Y36 در گوگل پلی کنسول

هر دو گوشی در رنگ‌های سبز کوهستانی (آبی) و مشکی عرضه می‌شوند. علاوه بر این، S17 و S17 Pro به ترتیب در رنگ های Sea of Flowers (صورتی) و Ice White Jade نیز عرضه می شوند. این دو گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه و مشخصات تقریباً یکسانی می باشند. آنها فقط از چند جنبه متفاوت محسوب می‌شوند. S17 دارای چیپست کوالکام Snapdragon 778G Plus بوده در حالی که S17 Pro از تراشه مدیاتک Dimensity 8200 برخوردار است. علاوه بر این، مدل پرو دارای یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی اضافی است.

منبع: Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن گوشی ویوو Y27 5G در EEC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *