آشکار شدن قیمت گوشی Xiaomi 12 Lite

آشکار شدن قیمت گوشی Xiaomi 12 Lite

گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت هنوز معرفی نشده، اما برخی از فروشگاه‌ها آماده فروش آن هستند. رونمایی این اسمارتفون در نزدیکی بوده و به تازگی دو خرده فروش اروپایی آن را لیست کردند، از جمله باید به فروشگاه آنلاین رومانیایی Evomag و حامل اسپانیایی Orange اشاره کرد.

شیائومی 12 لایت 500 یورو قیمت دارد و طبق شایعات قبلی از چیپست اسنپدراگون 778G و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. برگه مشخصات رومانیایی و اسپانیایی کاملاً متفاوت هستند و طبق جزئیات شبیه به شیائومی 11 لایت NE است از جمله در بخش دوربین و باتری. با این حال، یکی از کشورهای اروپای جنوبی بسیار قابل قبول تر به نظر می رسد، از جمله رندرهای واقعی که طراحی قاب تخت را تایید می کند.

شیائومی 12 لایت قرار است با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED و چیپست کوالکام وارد بازار شود. تغییرات شامل باتری نسبتا بزرگتر و شارژ بسیار سریعتر  67 وات است. دوربین اصلی قرار است یک سنسور 108 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو داشته باشد. دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

آشکار شدن قیمت گوشی Xiaomi 12 Lite

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند. در اخباری مرتبطپیشتر، شیائومی چندین گوشی هوشمند جدید از جمله Xiaomi 12S، Xiaomi 12S Pro، Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition را معرفی کرد. این برند همچنین دو دیوایس شیائومی بند 7 و می نوت بوک پرو 2022 را هم رونمایی نمود. به غیر از چنین محصولاتی، این شرکت یک روتر مش سه باند جدید به نام Xiaomi HomeWiFi را معرفی کرد.

طبق گفته شیائومی، روتر HomeWiFi برای آپارتمان های بزرگ (150 متر مربع) یا حداکثر 5 طبقه از یک مجتمع آپارتمانی (1500 متر مربع) طراحی شده است. روتر به صورت جفت از دو واحد عرضه می شود که پس از روشن شدن به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند. به طور همزمان، حداکثر 10 واحد را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر مساحت 1500 متر مربع را پوشش دهد.

با توجه به ویژگی ها، در مجموع سه گزینه باند شامل 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و مش ارائه می دهد. هر واحد HomeWiFi مجهز به هشت آنتن و هشت تقویت کننده سیگنال برای حداکثر برد است. این دستگاه همچنین قادر بوده تا 600 دستگاه هوشمند را به طور همزمان و بدون تأثیر زیادی بر عملکرد متصل کند.

بیشتر بخوانید  شیائومی از پاوربانک 10 هزارمیلی آمپرساعتی جدید رونمایی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن قیمت گوشی Xiaomi 12 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *