آشکار شدن طراحی گوشی Redmi Note 12 Turbo

آشکار شدن طراحی گوشی Redmi Note 12 Turbo

پیشتر ردمی تایید کرد که قصد دارد گوشی Redmi Note 12 Turbo را در تاریخ 28 مارس معرفی کند. اولین تلفن هوشمندی که چیپست اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 در آن به کار گرفته خواهد شد و گزینه ای میان رده و توانمند است.

تاکنون تصاویر پوستری مختلفی از این مدل منتشر شده و به تازگی پوستر دیگری از محصول آینده ردمی توسط این برند انتشار پیدا کرد. Redmi ادعا می کند که حاشیه های Redmi Note 12 Turbo باریک تر از iPhone 14 است. پوسترهای جدید نشان می دهد که Note 12 Turbo دارای حاشیه های بسیار باریک در چهار طرف بوده که اندازه حاشیه های جانبی 1.95 میلی متر و قاب بالایی را کوچک نشان می دهد.

به لطف حاشیه های باریک، پنل اولد 93.4 درصد از فضای آن را اشغال می کند. به جای یک قاب پلاستیکی، دستگاه به یک قاب فلزی مجهز می شود. Redmi Note 12 Turbo تنها 191 گرم وزن داشته و تنها 7.9 میلی متر ضخامت برای آن در نظر گرفته شد. این گوشی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به فروش رسیده و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند، همانطور که از طریق گواهی 3C آن تأیید شده است. طبق گفته Redmi، این گوشی هوشمند 1.3 روز عمر باتری را ارائه می دهد.

آشکار شدن طراحی گوشی Redmi Note 12 Turbo

این گوشی ممکن است دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد، اما این مورد تایید نشد. پوسترها همچنین نشان می‌دهند که دستگاه مجهز به دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو دوگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و بلستر IR خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند چینی این محصول جدید را معرفی کند. ردمی نوت 12 توربو دارای پردازنده نسل جدید اسنپدراگون است و انتظار داریم عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

محصول آینده ردمی یک گزینه قدرتمند خواهد بود که در بازار چین به فروش می رسد. نسخه جهانی پوکو اف 5 پرو خواهد بود که انتظار داریم با طراحی متفاوت و سخت افزاری جدید راهی بازار شود. جزئیات به شدت محدود بوده و مشخص نیست برنامه دقیق کمپانی چینی چه خواهد بود. ردمی نوت 12 بخشی از خانواده ردمی نوت بوده و احتمالا پس از معرفی 28 مارس در بازار چین به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  گوشی Redmi Note 13 Pro در راه بازار جهانی

ناگفته نماند ردمی نوت 12 توربو پیشتر تصاویر تیزری آن منتشر شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی Redmi Note 12 Turbo

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *