آشکار شدن طراحی گوشی زد تی ای Blade V40 Design

آشکار شدن طراحی گوشی زد تی ای Blade V40 Design

ZTE مجموعه ای از گوشی های هوشمند پریمیوم و همچنین گوشی های میان رده و پایه دارد و این شرکت در حال حاضر در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند پایه به عنوان بخشی از سری ZTE Blade V40 با نام ZTE Blade V40 Design است.

ZTE Blade V40 Design در یک ویدیوی کاربردی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که طراحی گوشی هوشمند را به همراه برخی از مشخصات و ویژگی های کلیدی به نمایش می گذارد.

افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این گوشی از چیپست Unisoc T616 استفاده می‌کند که با استفاده از فرآیند ۱۲ نانومتری تولید می‌شود. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در بخش دوربین، این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، به همراه یک لنز عمق یا ماکرو به عنوان سنسور ثانویه خواهد بود، اما هنوز تاییدی در این مورد نداریم.

آشکار شدن طراحی گوشی زد تی ای Blade V40 Design

انرژی این دستگاه توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد، اما در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ گوشی در دسترس نیست. در مورد صفحه نمایش، انتظار می رود که صفحه نمایش 6.6 اینچی داشته باشد، اما برای اطمینان بیشتر باید چند روز دیگر صبر کنیم.

طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می رود ZTE Blade V40 Design در بنگلادش کمتر از 17999 BDT قیمت داشته باشد که تقریباً 160 دلار است. انتظار می رود این گوشی در ماه فوریه به صورت رسمی عرضه شود، اما ما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نداریم. مشخص نیست برنامه شرکت ZTE برای معرفی این محصول میان رده چیست و جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زد تی ای | ZTE

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی زد تی ای Blade V40 Design

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *