آشکار شدن طراحی نسل جدید ساعت موتورولا

آشکار شدن طراحی نسل جدید ساعت موتورولا

اوایل این هفته، یک لیست آنلاین در وب سایت Best Buy Canada گزارش داده بودیم که قیمت و مشخصات Moto Watch 70 را فاش می کرد. اکنون، Watch 150 و Watch 200 نیز در همان پلتفرم مشاهده شدند.

ابتدا در مورد Watch 150 صحبت می کنیم، این مدل برخلاف صفحه نمایش مستطیلی مدل Watch 70 دارای یک صفحه مدور در جلو است. صفحه نمایش Watch 150 یک صفحه نمایش 30.55 میلی متری AMOLED است و با یک بار شارژ کامل تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد. سایر ویژگی های لیست شده آنلاین شامل 24 حالت ورزشی، ردیابی گام، پایش ضربان قلب و ردیابی اکسیژن خون SpO2 است. این مدل ساعت هوشمند آینده نیز در چندین رنگ، یعنی مشکی، رزگلد و نقره ای در دسترس خواهد بود.

آشکار شدن طراحی نسل جدید ساعت موتورولا

موتو واچ 200 همچنین دارای صفحه نمایش مستطیلی است، اگرچه ظاهر آن بیشتر به طراحی اپل واچ شباهت دارد. لیست Best Buy نشان می دهد که صفحه نمایش دارای وضوح 348 x 442 پیکسل است. حتی با یک بند سیلیکونی عرضه می شود. سایر ویژگی های قابل توجه شامل پشتیبانی از 28 حالت ورزشی، نقشه برداری اکسیژن خون SpO2، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی گام و فاصله و احتمالاً ویژگی های مختلف دیگر نیز می باشد.

متأسفانه، این همه جزئیات دقیق در مورد مشخصات آشکار شده در لیست آنلاین است. اگرچه قیمت هر دو مدل پوشیدنی Watch 150 و Watch 200 نیز مشخص شد. ظاهراً هر دو ساعت هوشمند جدید با قیمت 199.99 دلار کانادا (تقریباً 150 دلار) در کانادا در دسترس خواهند بود. این قیمت ممکن است فقط یک رقم نگهدارنده قبل از عرضه باشد، بنابراین فعلاً این اطلاعات را با کمی نمک در نظر بگیرید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند موتورولا Moto E32 معرفی شد

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی نسل جدید ساعت موتورولا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *