آشکار شدن تصاویر تمامی محصولات رویداد بعدی سامسونگ

آشکار شدن تصاویر تمامی محصولات رویداد بعدی سامسونگ

رویداد سامسونگ Galaxy Unpacked در 10 آگوست برگزار می شود، اما امروز تصاویر بزرگ و باکیفیتی از تمام محصولات اصلی جدید که غول کره ای تا چند روز دیگر نمایش خواهد داد در وب منتشر شده است. این منبع می گوید که اینها رندرهای تبلیغاتی اورجینال هستند و با توجه به اینکه قبلاً تصاویر مشابهی را با کیفیت کمتر دیده ایم، در این مورد تردیدی وجود ندارد.

رندرها تلفن های هوشمند Galaxy Z Flip4 و Fold4، هدفون Buds2 Pro و ساعت های هوشمند Watch5 و Watch5 Pro را نشان می دهند. به احتمال زیاد، رندرها همه گزینه های رنگ اصلی همه محصولات جدید را به ما نشان می دهند. Flip4 یک نسخه سفارشی با تعداد زیادی ترکیب رنگ نیز خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی ارائه می شود.

در مورد طراحی دستگاه ها به طور کلی، می بینید که هیچ یک از محصولات جدید چیزی کاملاً جدید ارائه نمی دهند و گاهی اوقات باید به دنبال تفاوت هایی با نسخه های فعلی باشید. در اخباری مرتبط سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه محصولات جدید طی رویداد Galaxy Unpacked است که برای 10 آگوست برنامه ریزی شد. انتظار می رود این شرکت نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار خود را همراه با ساعت هوشمند نسل بعدی در این رویداد معرفی کند.

اکنون، افشاگر مطرح OnLeaks توییتر قیمت اروپایی تقریباً همه دستگاه هایی که در 10 آگوست معرفی می شوند را لو داد.

  • Samsung Galaxy Z Fold 4 – 256GB: €1799 / 512GB: €1919
  • Samsung Galaxy Z Flip 4 – 128GB: €1109 / 256GB: €1169
  • Samsung Galaxy Watch 5 40mm BT: €299 / 4G: €349
  • Samsung Galaxy Watch 5 44mm BT: €329 / 4G: €379
  • Samsung Galaxy Watch 5 Pro 45mm BT: €469 / 4G: €499

به گفته منابع، سامسونگ Galaxy Z Fold 4 ظاهری بازطراحی شده با طراحی تک لولا خواهد داشت که کوچکتر، سبک‌تر و نازک‌تر از لولاهای دوگانه موجود در نسخه‌های قبلی است. گفته می شود که دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز بوده و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارد. از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 4 علاوه بر نمایشگر تاشو عمودی 6.7 اینچی، صفحه نمایش 2 اینچی بزرگتری نیز خواهد داشت.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت عکسبرداری پرتره در بروزرسانی بعدی گلکسی اس 8

نظرات در مورد : آشکار شدن تصاویر تمامی محصولات رویداد بعدی سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *