“سامسونگ” رایج ترین رمز عبور در سال 2021

"سامسونگ" رایج ترین رمز عبور در سال 2021

هرکسی که به کامپیوتر مسلط است باید رمز عبور را انتخاب کند. همه ما می دانیم که شکستن رمزهای عبور پیچیده دشوارتر است. برخی از برنامه ها و وب سایت ها حتی اصرار دارند که کاربران اعداد، حروف بزرگ یا حتی نمادها را برای قوی کردن رمز عبور اضافه کنند. برخی دیگر اصرار دارند که رمز عبور نباید کمتر از تعداد معینی از حروف باشد. جالب است بدانید که برخی افراد در انتخاب رمز عبور بسیار تنبل هستند. برخی از نام یا تاریخ تولد خود به عنوان رمز عبور استفاده می کنند. حدس زدن اینها بسیار آسان است. با این حال، آیا می دانید برخی افراد آنقدر در انتخاب رمز عبور تنبلی می کنند که از نام شرکت ها استفاده می کنند؟ خب، بله، “سامسونگ” یکی از پرکاربردترین رمزهای عبور است.

یک مطالعه توسط شرکت راه حل های مدیریت رمز عبور، Nordpass نشان می دهد که “سامسونگ” یا “سامسونگ” یکی از رایج ترین رمزهای عبور در حداقل 30 کشور جهان است. این امر امنیت میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به خطر می اندازد.

استفاده از نام اسمارت‌فون/تلویزیون/برند لوازم خانگی مورد علاقه‌تان، مانند «سامسونگ»، به‌عنوان رمز عبور، بدترین تهدید نیست. با این حال، این روندی است که در چند سال گذشته در حال افزایش است. رمز عبور “سامسونگ” در سال 2019 در رتبه 198 قرار دارد. اما در سال 2020 به رتبه 189 و در سال 2021 به رتبه 78 رسیده است و از 100 رتبه برتر سال گذشته خارج شده است.

بیشترین استفاده از رمز عبور، رمز عبور است که گفته می شود توسط نزدیک به 5 میلیون کاربر انتخاب می شود. سایر رمزهای عبور پرکاربرد عبارتند از: «123456»، «123456789» و «مهمان». در مورد «سامسونگ»، مشخص می‌شود که این تنها رمز عبور برندی نیست که کاربران بی‌شماری در سراسر وب از آن استفاده می‌کنند. برندهای دیگری مانند تیفانی، نایک و آدیداس نیز محبوب هستند. برخی از علاقه مندان به خودرو با استفاده از کدهایی مانند “kia” و “mini” دستگیر شده اند.

اینکه مردم از حروف بزرگ یا کوچک “سامسونگ” برای رمز عبور استفاده می کنند، به نظر نمی رسد تفاوت زیادی در امنیت ایجاد کند. طبق گزارش های اخیر، رمزگشایی یک رمز عبور ساده و قابل پیش بینی کمتر از 1 ثانیه طول می کشد. ترکیب حروف کوچک و بزرگ با اعداد نیز نتایج متفاوتی ایجاد می کند. یک کد 7 رقمی که همه این عناصر را ترکیب می کند ممکن است حدود 7 ثانیه طول بکشد تا شکسته شود. با این حال، یک کد 8 رقمی حدود 7 دقیقه طول می کشد.

بیشتر بخوانید  گلکسی بوک 4 اج سامسونگ با پردازنده Snapdragon X Elite در راه است

هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید، عضویت یا موارد دیگر، عاقلانه است که از “Samsung” یا “Samsung” استفاده نکنید. این به این دلیل است که رمز عبور آسان‌ترین پیش‌بینی و شکستن است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : “سامسونگ” رایج ترین رمز عبور در سال 2021

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *