آزمایش ویژگی مفید گوگل برای اپلیکیشن مرورگر Chrome

آزمایش ویژگی مفید گوگل برای اپلیکیشن مرورگر Chrome

اگر مانند بسیاری از کاربران Chrome هستید ، عادت دارید تب جدید را روی برنامه باز کنید. برای کسانی که فراموش می کنند صفحات خود را ببندند، Google ویژگی ای را آزمایش می کند که هر بار به کاربران یادآوری می کند تا tab های خود را پاک کنند. یادآوری ، توسط Google 9to5 ، اولین بار در ماه آگوست در یک برگه ذکر شده است که به روشی “برای کمک به کاربر در بستن برگه های قدیمی و بی استفاده” اشاره شده است. برای اینکه یادآوری را با مرورگر Chrome در تلفن Android خود کار کنید ، باید یک پرچم را فعال کنید و ما در یک ثانیه به شما دستورالعمل ها را آموزش می دهیم.
ابتدا می توانیم به شما بگوییم که راهی برای به دست آوردن این ویژگی بدون نیاز به فعال کردن یک flag وجود دارد. اگر می خواهید برنامه Chrome Canary را نصب کنید ، یادآوری بسته شدن برگه به طور پیش فرض در دسترس است. اما باید در نظر داشته باشید که این یک نسخه آزمایشی و ناپایدار از Chrome است که اغلب برای تست ویژگی های جدید بالقوه استفاده می شود. می توانید این نسخه Chrome را از فروشگاه Google Play نصب کنید.

آزمایش ویژگی مفید گوگل برای اپلیکیشن مرورگر Chrome
اگر نمی خواهید مرورگر دیگری به دستگاه خود اضافه کنید، می توانید هشدارها را دریافت کنید. مرورگر Chrome را باز کنید و chrome: // flags را وارد کنید. در کادر جستجو که در بالای صفحه نشان داده می شود، پیشنهادات #enable-close-tab-suggestions را تایپ کنید. این پرچم را فعال کنید، مرورگر را مجدداً راه اندازی کنید و پس از انجام این مراحل همهچیز برای شما تنظیم شده است. هر وقت بعضی از برگه های شما “قدیمی” می شوند ، یادآوری می کند که می گوید ، “X برگه ی شما اخیراً استفاده نشده است. آیا می خواهید آنها را ببندید؟” می توانید هشدار را رد کنید یا زبانه های باز را مرور کنید. اگر برگه های باز را مرور کنید ، می توانید مواردی را که می خواهید بسته شود انتخاب کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آزمایش ویژگی مفید گوگل برای اپلیکیشن مرورگر Chrome

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *