آزمایش موفقیت آمیز تکنولوژی 5G توسط سامسونگ و شرکت مخابرات ژاپن دریک قطار در حال حرکت

آزمایش تکنولوژی 5G توسط سامسونگ و شرکت مخابرات ژاپن دریک قطار در حال حرکت : کمپانی بزرک کره ای، سامسونگ با همکاری شرکت مخابرات کشور ژاپن در توسعه و بهبود تکنولوژی 5G همکاری می کنند، این دو کمپانی موفق به دسترسی به اتصال 5G در یک قطار در حال حرکت شدند.
در طول تست های انجام شده سرعت قطار صد کیلومتر بر ساعت بود، 5G در این وضعیت حتی قادر به انتقال لینک های دانلود و آپلود به صورت موفقیت آمیز بوده است. گزارش ها نشان می دهد که در طول تست ها، جدیدترین شبکه قادر به دسترسی به سرعت ۱.۷ گیگابایت در ثانیه بود.
تجهیزاتی که در این آزمایش استفاده شد از بین قطعات 5G بود که سامسونگ آنها را پیش فروش کرده است. بسته کامل شامل یک مودم 5G ، روتر 5G، RAN مجازی و هسته بود. همانطور که انتظار میرفت، آزمایش برخی رفتارهای اتصال 5G را نشان داد. همانند تاخیر کم( بین ارسال دستور و دریافت پاسخ), بازدهی بالا و توانایی های دیگری بود که هم به نفع مسافران قطار و هم به نفع خود اپراتورها بود.

 

مدیر اجرایی ارشد اپراتور KDD، اعلام کرد که این شرکت انتظار دسترسی به …. و سرویس ها ی 5G را تا سال ۲۰۲۰ دارد. این آزمایش در شهری نزدیک توکیو در روز ۱۷ اکتبر آغاز شد و نتایج در نوزدهم اکتبر حاصل گردید.
انتظار می رود که کمپانی های بیشتری در آینده برای توسعه و پیشرفت تکنولوژی 5G اقدام کنند، این ها شامل برخی کمپانی های سازنده اسمارتفون می شود که در زمینه نوآوری و ابداع تجربه داشته باشند.انتظار میرود که آزمایشات تکنولوژی 5G در سال ۲۰۱۹ آغاز شود. و جا افتادن آن در سرتاسر جهان تا سال ۲۰۲۵ به طول می انجامد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آزمایش موفقیت آمیز تکنولوژی 5G توسط سامسونگ و شرکت مخابرات ژاپن دریک قطار در حال حرکت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *