آدیداس سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را می خرد

آدیداس سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را می خرد

Adidas AG سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را خریداری کرده است تا با 70 میلیون نفر کاربر فعال این برنامه در ارتباط باشد و همچنین از رقیبان خود در ابزار های پوشیدنی متصل، پیشی بگیرد.
این گروه آلمانی در روز چهارشنبه گفت که کار را با صاحب اصلی شرکت، الکس اسپرینگر اس. ای و همچنین موسسان کمپانی و یک سرمایه گذار عمده تمام کرده تا معامله ی این کمپانی اتریشی با قیمت 220 میلیون یورو بسته شود.

کمپانی رقیب، نایک، با همکاری با کمپانی اپل در برنامه های Nike+ running که برای آیپاد و آیفون طراحی شده بود، در زمینه ی رهگیری برنامه ی تناسب اندام پیشگام بوده است. نایک همچنین برنامه ی FuelBand را در سال 2012 عرضه کرد.

آدیداس در حال باختن بازار ابزار ورزشی به بزرگترین رقیبش در آمریکا بود و تازه سال پیش دستگاه تناسب اندام miCoach را وارد بازار کرد.
کمپانی Under Armour که به سرعت رو به رشد است و سال پیش جای آدیداس را به عنوان دومین کمپانی لباس ورزشی ساز آمریکا گرفت، اوایل امسال یک برنامه ی رژیم و تمرین به نام را به ارزش 275 میلیون و یک شبکه اجتماعی ورزشی به نام Endomondo را به ارزش 85 میلیون خریداری کرد.
Under Armour می گوید این معاملات باعث شد آن ها در مجموع 120 میلیون مشترک در پلت فرم ورزشی خود داشته باشند، که گفته می شود آن را به بزرگترین مجمع سلامت و تناسب اندام دیجیتالی تبدیل کرده است.

آدیداس می گوید که Runtastic بیش از 20 برنامه دارد که فعالیت های مربوط به سلامت و تناسب اندام را شامل می شوند. این برنامه ها از 18 زبان مختلف پشتیبانی می کنند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لاغری به کمک تکنولوژی این بار در گوشی هوشمند شما !

نظرات در مورد : آدیداس سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را می خرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *