معرفی اپ تاکسی UBER

اپ تاکسی UBER

انجام تمام کارهای روزانه با اپلیکیشن های موبایل انجام میگیرد.تا جایی که که ما برای زنگ زدن به تاکسی هم دیگر شماره نمیگیرم و با اپلیکیشن تاکسی به راحتی و به سرعت یک ماشین دم در حاضر میشود تا شما را هر جایی که میخواهید ببرد.

 اپلیکیشن تاکسی UBER

 اپ تاکسی UBER

یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن های سال برای تاکسی اوردر دادن ، اپلیکیشن UBER هست. UBER یک کمپانی وسایل نقیله است که بیشترین تمرکزش بر روی تاکسی قرار دارد.   کمپانی اصلی در سانفرانسیسکو قرار دارد. این کمپانی از اپلیکیشن نصب شده بر روی اسمارت فون ها استفاده میکند و آدرس و مشخصات مسافر را برای راننده هایش در سطح شهر میفرستد و نزدیک ترین تاکسی به محل مورد نظر میرود و مسافر را سوار میکند.سرویس کمپانی UBER از 16 دسامبر 2014 در 53 کشور و 200 شهر قابل استفاده است و این کمپانی بیشتر از ماشین های گران قیمت و لوکس برای مسافرانش استفاده میکند که همین امر باعث شده که در خیلی از کشور ها راننده تاکسی ها بر علیه این کمپانی تظاهرات کنند.

جمعبندی:

 اپ تاکسی UBER

اپلیکیشن UBER اواسط نومبر 2014 منتشر شد و امتیاز آن 4.5 از 5 هست. و به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور موجود است. این اپلیکیش با اینکه راحتی و سرعت را برای مسافران به ارمغان آورده اما تاکسی های دولتی یا شخصی که با حضور این کمپانی قدرتمند کارشان به صورت عمده ای رکود داشته را نباید از یاد برد. نظر شما چیست اپ تاکسی UBER خوب؟ یا بد؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوگل کار خود را بر روی تقاضای خدمات خودرو برای رقابت با UBER ایجاد کرد

نظرات در مورد : معرفی اپ تاکسی UBER

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *