لنوو از تبلت Yoga Tab 13 رونمایی کرد

شرکت لنوو را می توان از برندهای مطرح تولیدکننده تبلت به شمار آورد که اخیر تبلت جدید یوگا تپ پرو را معرفی کرد. این تبلت برای بازار چین معرفی شده و در حقیقت می توان به عنوان یک نمایشگر دوم هم استفاده کرد.

حال نوبت به معرفی همان تبلت در قالب یک مدل جهانی رسیده و Yoga Tab 13 نام دارد. یک پورت  Micro HDMI در این تبلت قرار داده شده که از آن به عنوان یک نمایشگر دوم برای لپ تاپ، گوشی هوشمند، کنسول نینتندو سوییچ و برخی دیگر می توان استفاده نمود. در بخش عقب تبلت یک پایه فلزی قرار دارد که افراد می توانند از آن برای قرار دادن تبلت در حالت ایستاده بهره گیرند.

لنوو از تبلت Yoga Tab 13 رونمایی کرد

از مشخصات کلیدی این محصول لنوو باید به صفحه نمایش 13 اینچی 1080 پیکسل با پشتیبانی HDR10 و روشنایی 400 نیت، باتری با دوام 12 ساعته، پشتیبانی از فضای  Entertainment Space گوگل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از قلم Precision Pen 2 و برخی دیگر اشاره کرد.

در سایر مشخصات لنوو پردازنده اسنپ‌دراگون 870، حافظه رم هشت گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 11، اسپیکر 9 واتی و فناوری شارژ سریع نسل چهارم کوالکام را به کار گرفت. در حالی که تبلت یوگا تپ پرو با قیمت 515 دلار در چین عرضه شد، اما نسخه جهانی با قیمت 680 دلار به فروش خواهد رسید و یک گزینه تقریبا گران قیمت تلقی می شود.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت شرکت لنوو مراجعه کنید. البته پیشتر لنوو چند تبلت دیگر از سری یوگا معرفی کرده است و تنها این مدل نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنوو از تبلت Yoga Tab 13 رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *