اپل برای انتشار آپدیت اپل IOS 16.4 مردد است

اپل برای انتشار آپدیت اپل IOS 16.4 مردد است

آپدیت iOS 16.4 اپل نامشخص است و طرفداران در تعجب هستند که اپل چه زمانی آپدیت سیستم عامل بعدی را منتشر خواهد کرد. کنجکاوی در حال افزایش است زیرا این شرکت نسخه بتای نرم افزار را در اوایل ماه جاری منتشر کرد. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار معمولاً ده‌ها مرحله آزمایش را طی می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ باگی فعال باقی نمی‌ماند.

توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان بتا نرم‌افزار را قبل از انتشار، از نظر اشکالات احتمالی آزمایش می‌کنند. همه اینها مشروع و منطقی است، اما این سوال باقی می ماند: اپل چه زمانی به روز رسانی بعدی را منتشر می کند؟ پاسخ های بی شماری برای این سوال وجود دارد، اما من معتقدم در انتشار به روز رسانی جدید کمی تردید وجود دارد.

اپل به طور همزمان روی بسیاری از چیزها کار می کند، مانند آیفون جدید، Apple Mac Pro و Apple Reality Headset Pro. در همین حال، افزودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد در آپدیت بعدی iOS برای همگام شدن با تغییر تقاضای نرم‌افزار ضروری است.

بر اساس شایعات، سازنده آیفون قصد دارد به روزرسانی های سیستم عامل را در بهار منتشر کند. ما انتظار داریم iOS 16.4، iPadOS 16.4، tvOS 16.4، watchOS 9.4 و macOS Ventura 13.3 اواخر این ماه باشد. به طور خاص، 20 مارس تاریخ انتشار مورد انتظار است. پس از آن، به‌روزرسانی در هفته اول آوریل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

اپل تاکنون سه نسخه بتا عمومی و سه نسخه بتا برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. با این حال، ما اغلب حداقل چهار نسخه بتا دریافت می کنیم. همچنین یک نامزد انتشار (به روز رسانی نرم افزار) برای آزمایش کنندگان با نسخه ای مشابه نسخه اصلی وجود دارد. اجازه دهید یک جدول زمانی از به روز رسانی های قبلی را برای حدس زدن نسخه آینده به شما ارائه دهم:

iOS 16.3 در 18 ژانویه منتشر شد و در 23 ژانویه راه اندازی شد.
iOS 16.2 در 7 دسامبر منتشر شد و در 13 دسامبر راه اندازی شد.
iOS 16.1 در 18 اکتبر منتشر شد و در 24 اکتبر راه اندازی شد.

با توجه به این جدول زمانی، ما انتظار داریم اپل این به روز رسانی را در 28 مارس، 4 آوریل یا 11 آوریل منتشر کند. جدا از آن، اکثر به روز رسانی های نرم افزار در روزهای دوشنبه و چهارشنبه منتشر می شوند.

بیشتر بخوانید  سری آیفون 15 احتمالاً حاشیه‌های باریک‌تری خواهند داشت

آپدیت اپل iOS 16.4 یکی از آپدیت های قابل توجهی است که نسبت به آپدیت های قبلی امکانات بسیار بیشتری را ارائه می دهد. آنچه برای شما مهم است این است که بدانید با این به روز رسانی چه چیزی به دست خواهید آورد. ویژگی های زیر اپل iOS 16.4 به روز رسانی سیستم عامل جدید را همراهی می کند:

کاراکترهای ایموجی مانند قلب آبی، قلب صورتی، مرغ سیاه، سر تکان دادن، بال، غاز، گوزن، خر، بادبزن، فلوت، ماراکا، چتر دریایی زنجبیلی، شانه و غیره.
Safari Web Push Notifications برای برنامه ها.
برنامه های وب و وب سایت ها را به صفحه اصلی اضافه کنید.
به روز رسانی رابط برنامه پادکست.
یک انیمیشن سنتی Curl و صفحه‌گردان در Apple Books.
به روز رسانی معماری HomeKit.

آپدیت اپل iOS 16.4 با چنین ویژگی های شگفت انگیزی جالب خواهد بود. مهمتر از همه، این یک به روز رسانی رایگان خواهد بود. فکر می‌کنم این آخرین به‌روزرسانی بزرگ برای iOS 16 باشد، زیرا iOS 17 احتمالاً پس از رویداد WWDC در اواخر ژوئن منتشر خواهد شد. من معتقدم که با مشاهده نسخه های قبلی، ممکن است کمی تاخیر در انتشار iOS 16.4 وجود داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل برای انتشار آپدیت اپل IOS 16.4 مردد است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *