اسنپ دراگون 888 به همراه گوشی هوشمند شیائومی می 11 بالاخره عرضه شدند!

اسنپ دراگون 888

اسنپ دراگون 888 و شیائومی می 11 بالاخره عرضه شدند! می 11 ارزان ترین و بهترین پرچم دار اندرویدی است که می توانید همین الان بخرید!

به گزارش مجله خبری زوم تک به نقل از وبسایت PhoneArena، در حالیکه بسیاری از کمپانی های مطرح دنیا در حال آمده سازی کردن عرضه گوشی های هوشمند پرچم دار جدیدشان با تراشه جدید اسنپ دراگون 888 است یا سایر کمپانی هنوز به فکر نحوه ی برگزاری کردن مراسم رونمایی از محصولات جدید خود هستند؛ در آن طرف کمپانی شیائومی بی سر و صدا اولین گوشی هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام اسنپ دراگون؛ اسنپ دراگون 888 را رونمایی کرد! تراشه اسنپ دراگون کوالکام جدیدترین و قدرت مندترین تراشه ی این کمپانی خواهد بود که در جدیدترین گوشی های هوشمند پرچم دار پریمیومی استفاده خواهد شد.
همان طور که غول نوظهور چینی فعال در عرضه تکنولوژی قولش را داده بود؛ چند روز پیش زودتر از موعد و پیشی بینی کارشناسان، این کمپانی از جدیدترین پرچم دار این کمپانی با نام می 11 (Mi 11) با تراشه ی اسنپ دراگون 888 رونمایی کرد.
شیائومی می 11

اسنپ دراگون 888 و رونمایی از شیائومی می 11

باور بکنید یا باور نکنید؛ هم اکنون جدیدترین پرچم دار اندرویدی سال جدید میلادی در کشور چین آماده ی پیش سفارش داده شدن است، به نظر می رسد تاریخ تحویل گوشی های هوشمند پیش سفارش داده از تاریخ 10 دی مصادف با 1 ژانویه سال 2021 میلادی شروع شود. این به این معنی است که با این اوصاف شاهد اولین گوشی هوشمند قدرت مند و پرچم دار در بازار گوشی های هوشمند در سال جدید میلادی باشیم. با وجود اعلام زمان آغاز تحویل می 11 شیائومی، هنوز این کمپانی چیزی در خصوص عرضه این گوشی هوشمند به اروپا یا تاریخ عرضه رسمی آن در آمریکا نگفته است.

طراحی منحصر به فرد زیبا، نمایشگر خارق العاده و ماژول دوربین عجیب و غریب شیائومی می 11

هم چون می 10 شیائومی، می 11 شیائومی هم پا در عرصه ماقبل از خود گذاشت؛ جدیدترین محصول شیائومی هم بجای داشتن نمایشگر تخت هم چون نمایشگر گلکسی اس 21 و گلکسی اس 20 سامسونگ، دارای نمایشگر منحنی دار است. در خصوص بدنه این گوشی هوشمند هم باید بگوییم هم روشنایی و زیبایی چشم گیری دارد و هم از استحکام فوق العاده ایی برخوردار است. لبه ای آلمیونیمی هم زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است. به نظر می رسد که کمپانی شیائومی برای جدیدترین پرچم دارش ظرفیت باطری 4600 میلی آمپری را برگزیده است.
بر خلاف نمایشگر می 10 که در همین سال 2020 معرفی و عرضه شد، گوشی هوشمند می 11 با نمایشگر 120 هرتزی ایی با رزولوشن 3200 در 1440 تکنولوژی QHD+ عرضه می شود. با اینکه نمایشگر می 10 شیائومی هم به تکنولوژی نرخ تجدید 120 هرتزی مجهز شده بود، اما شاهد افزایش کیفیت خارق العاده ایی در نمایشگر گوشی هوشمند می 11 در مقایسه با نمایشگر می 10 با نمایشگر 120 هرتزی OLED هستیم.
کمپانی شیائومی تنها در خصوص مشخصات نمایشگر می 11 کار نکرده است، بلکه در خصوص اندازه نمایشگر گوشی هوشمند می 11 شیائومی شاهد تغییراتی هستیم. نمایشگر می 11 در مقایسه با هر 3 عضو خانواده می 10 شیائومی دارای نمایشگر بزرگ تری هست. نمایشگر هر 3 عضو خانواده می 10 شیائومی 6.67 اینج بود؛ در حالیکه این رقم در می 11 به 6.81 اینج افزایش پیدا کرده است. در کل کمی طول گوشی هوشمند جدید شیائومی هم چند میلی متری افزایش پیدا کرده است. حاشیه های نمایشگر هم چنان ناچیز، می 11 باریک تر از هر زمان دیگر و یک پانچ در قسمت چپ بالای نمایشگر وجود دارد که خود نمایی می کند. کمپانی چینی شیائومی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را برای می 11 شیائومی در نظر گرفته است.
در خصوص پشت می 11؛ شاهد تغییرات مهمی در مقایسه با می های سابق شیائومی هستیم. ماژول دوربین می 11 کاملا متفاوت تر از همیشه است. کمپانی شیائومی برای دوربین اصلی می 11؛ سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. در پایین سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، شیائومی سنسور 13 مگاپیکسلی واید انجل قرار داده است. در کنار سنسور اصلی، یک لنز کوچک 5 مگاپیکسلی ماکرو و در پایین این لنز فلش LED قرار داده شده است. خوشبخانه دیگر جایی برای لنز به درد نخور عمق یا Depth وجود ندارد.

شیائومی می 11؛ قدرت مند، زیبا با قیمتی معقول، اما بدون شارژر ( در نسخه ی استاندارد) و بدون پورت جک هدفون

باور کنید یا نکنید، طبق پیش بینی ها قرار است شاهد رقابت سرسخت و جدی ایی بین تراشه های اسنپ دراگون 888 و تراشه ی A14 Bionic اپل باشیم؛ البته هنوز باید منتظر مقایسه بنچ مارک های هر 2 تراشه باشیم تا نظر نهایی را اعلام کنیم. به نظر برخی ها حتی با عرضه تراشه ی 888، تراشه ی A14 Bionic بی رقیب است و لقب سریع ترین تراشه ی گوشی های هوشمند را با خود یدک می کشد، اما شاید سریع ترین تراشه ی اندرویدی اسن دراگون 888 بشود! با این اوصاف، می 11 شیائومی سریع ترین گوشی هوشمند پریمیومی اندرویدی در سال 2020 است.
کمپانی شیائومی برای گوشی هوشمند می 11؛ تراشه فوق العاده ی اسنپ دراگون 888 را با حافظه UFS 3.1 سریع و حافظه LPDDR5 در Mi 11 همراه کرده است. به نظر می رسد کمپانی چینی شیائومی در خصوص رم و حافظه ذخیره سازی بهترین عملکرد را از خود در گوشی هوشمند می 11 شیادومی نشان داده است این طور که گزارش ها حاکی هستند باید شاهد  3 مدل سخت افزاری به ترتیب رم 8 گیگ و حافظه 128 گیگ، رم 12 گیگ و حافظه 128 گیگ/256 گیگ و احتمالا 512 گیگ فراهم کرده است. بعه نظر خیلی خیلی ارزان و قابل خریداری می باشد. قیمت 610 دلاری برای یک پرچم دار پریمیومی بسیاری بی نظیر است!
با وجود همه ی مشخصات قدرت مند، قیمت بی نظیر و زیبایی منحصر به فرد می 11 شیائومی، متاسفانه نکات منفی ایی هم در خصوص این گوشی هوشمند پرچم دار وجود دارد. بدترین نکات منفی گوشی هوشمند می 11 عدم داشتن شارژر، جک هدفون و اسلات میکرو اس دی برای داشتن حافظه ذخیره سازی بیشتر است.  شاید باورش برای شما سخت باشد، اما این گوشی هوشمند بی نظیر پریمیومی شیائومی که تنها 610 دلار ارزان ترین مدل آن قیمت گذاری شده است، به تکنولوژی فست شارژ 55 واتی با سیم و تکنولوژی شارژ وایرلس یا همان بی سیم 50 واتی است! به طور شگفت انگیزی کمپانی شیائومی این شانس را به کابرانش می دهد تا به شارژر سوپر فست بدون صرف هزینه ایی دست پیدا کنند. البته به شرطی که یکی از شارژر های سوپر فست شارژ را نداشته باشند. کی می داند، شاید هدف اصلی این کمپانی به جای سودآوری بیشتر و نفع کردن از محصولات اکسسوری جانبی اش، به کاهش زباله های الکترونیکی جهانی علاقه مند است! کمپانی شیائومی برای جدیدترین محصولات پرچم دار خود احتمالا جند رنگ آماده کرده است. گوشی هوشمند شیائومی می 11 احتمالا به رنگ های مشکی، سفید، 3 رنگ آبی و کرم عرضه بشوند، گرچه عرضه همه ی رنگ های آن در هر کشوری از جمله ایران هنوز قطعی نشده است!
مابقی ویژگی های  گوشی هوشمند می 11 برای یک گوشی هوشمند پریمیومی پرچم دار 700 دلار که از تکنولوژی نسل جدید اینترنت 5G پشتیبانی می کند فوق العاده هستند. قابلیت شارژ بی سیم معکوس 10 وات ، تشخیص اثر انگشت درون نمایشگری ، بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط هارمن کاردون و محافظ صفحه نمایشگر گوریلا گلس ویکتس( Gorilla Glass Victus) درجه یک!  واقعا به نظر شما هنوز ما به یک گوشی هوشمند پرچم دار پریمیومی  هزار دلاری نیاز داریم وقتی می 11 اینجا است؟
منبع:  phonearena
بیشتر بخوانید:
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Xiaomi 12T Pro با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 از راه می رسد

نظرات در مورد : اسنپ دراگون 888 به همراه گوشی هوشمند شیائومی می 11 بالاخره عرضه شدند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *