معرفی گوشی پی اسمارت زد هواوی

معرفی گوشی پی اسمارت زد هواوی

شرکت هواوی یکی از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه فناوری های جهانی، در 9 ماه می سال 2019 یکی از گوشی های جدید خود به اسم HUAWEI P Smart Z را معرفی کرد. این گوشی یک گوشی جدید بدون قاب همراه با یک دوبین پاپ آپ و صفحه نمایش Full HD می باشد. گوشی پی اسمارت زد هواوی با درنظر گرفتن دانش‌جویان و متخصصان جوان طراحی شده است تا ترکیبی از فن‌آوری‌های پیشرفته و طراحی انقلابی را در یک بسته‌ قیمتی عالی عرضه کند. با مجهز بودن به چیپ‌ست کارآمد Kirin 710F و سیستم‌عامل هوشمند EMUI9، HUAWEI P Smart Z 2019 ویژگی‌های وسیعی را ارائه می‌کند که شما را از کارکرد آن هیجان‌ زده می‌کند، شامل عکاسی برپایه‌ هوش مصنوعی، طول‌ عمر بلند باتری، گرافیک فوق‌ پیشرفته و طراحی قابل‌ توجه.

معرفی گوشی پی اسمارت زد هواوی

یک نمایشگر تمام صفحه 6.59 اینچی متحیر کننده

درحالی‌که بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار امروز، ادعای «صفحه‌‌نمایش بی‌قاب لبه‌منحنی» دارند، اکثر آنها صفحه‌نمایش‌های ناکاملی دارند که توسط محل دوربین جلوی گوشی یا موارد مشابه از کامل بودن خارج شده‌اند و اصول صفحه‌نمایش بدون‌مرز را نقض کرده‌اند.گوشی پی اسمارت زد هواوی با نوآوری در طراحی پیشرفت کرده و صفحه‌ نمایشی بدون هرگونه مانع را با‌عنوان یک صفحه‌نمایش «کامل» ارائه داده است.صفحه نمایش گوشی پی اسمارت زد هواوی، با نمایشگر 2340 در 1080 پیکسل کامل HD و تراکم پیکسلی مشتق شده از 391 PPI، درست مانند یک ذره‌بین عمل می‌کند و جزئیات را در مقیاس دقیقه منتقل می‌کند. محدوده‌ی رنگ وسیع ۸۵ درصدی، منجر به تجربه‌ی تصویری عمیق و غنی می‌شود که تصویر بزرگ‌نمایی شده را با کیفیتی برجسته و ویژگی‌هایی زنده ارائه می‌دهد.

یک نمایشگر تمام صفحه 6.59 اینچی

لنز دوربین خلاقانه پاپ آپ در گوشی پی اسمارت زد هواوی

نسبت ابعاد بالای صفحه به بدنه‌ی گوشی HUAWEI P Smart Z 2019 به‌ دلیل دورین MP ۱۶ به ‌بیرون‌ بازشوی خلاقانه‌ آن است. طی استفاده‌ معمولی، دوربین درون بدنه‌ گوشی پنهان می‌شود. زمانی‌که دوربین جلو را مثلا برای سلفی گرفتن فعال می ‌کنید، دوربین به ‌طور خودکار از بدنه خارج شده و بیرون از آن باقی می‌ماند. این طراحی آینده‌ نگرانه، به‌خوبی مشکل محل قرارگیری دوربین جلوی گوشی را حل می‌کند و باعث افزایش اندازه‌ صفحه ‌نمایش می‌شود.این دوربین به‌بیرون بازشو توسط یک موتور دستگاه بالابر جابه‌جا می‌شود که از صفر توسعه داده شده است. این کار برای دوربین تنها یک ثانیه طول می‌کشد که آن را بسیار کاربردی و برای استفاده آسان می‌کند.این دوربین به‌بیرون بازشو می‌تواند ۱۰۰ هزار تکرار باز و بسته شدن را بدون مشکلی اجرا کند و می‌تواند نیروی مستقیم kg ۱۲ را تحمل کند. این گوشی هوشمند همچنین یک سیستم جمع‌کننده‌ی دوربین سریع را درخود جای داده است که هنگامی که از دست رها می‌شود یا از جایی می‌افتد، این سقوط آزاد را تشخیص داده و به‌سرعت دوربین را تا بیشترین ظرفیت جمع می‌کند تا آسیبی به آن نرسد.این دوربین به صورت خودکار میتواند می‌تواند به ‌طور خودکار ۸ صحنه‌ی معمول در عکاسی را تشخیص دهد، که شامل آسمان آبی، مناظر طبیعی سبز، تنظیمات داخل خانه و مناظر طبیعی برفی می‌شود. پیکسل ‌های ۱ میکرومتری و دیافراگم ۲.۲ بدون‌خطا برای داشتن یک عکس طبیعی، میزان نور و پس‌زمینه را در عکس‌های پرتره تنظیم می‌کنند.

بیشتر بخوانید  بررسی قابلیت‌های دوربین سلفی Huawei P30 Lite زیر ذره بین

لنز دوربین خلاق پاپ آپ در گوشی پی اسمارت زد هواوی

دوربین جلو همچنین دارای ویژگی هوش مصنوعی تقویت‌یافته‌ی فن‌آوری تصویر زمینه‌ی نور است که می‌تواند براساس تنظیمات و ویژگی‌های کاربر کالیبره شود، که نوردهی حرفه‌ای مشابه با استودیو را برای عکس‌ها به‌ارمغان می‌آورد. این گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه 16MP + 2MP می باشد.. دوربین اصلی MP ۱۶ از یک طراحی P۶ (آرایه‌ی پلاستیکی ۶ لنزی) استفاده می‌کند، پس کاربران می‌توانند تصاویری با وضوح تصویر بسیار بالا با سطح بسیار بالایی از جزئیات و سطح ورودی نور را برای بهبود وضوح تصویر و کنتراست رنگ داشته باشند. دیافراگم ۱.۸ دوربین MP ۱۶، ۵۰ درصد نور بیشتری را نسبت به دیافراگم ۲.۲ می‌گیرد که درنتیجه اختلالات آن کمتر و فوکوس آن سریعتر است.

لنز دوربین خلاق پاپ آپ

قدرتمند، کارآمد و قابل اعتماد

این گوشی مجهز به چیپ‌ست ۱۲ نانومتری Kirin 710F است، که با معماری ۸ هسته‌ای، برای کارکردی عالی و با بیشترین قدرت کارآیی طراحی شده است. در مقایسه با چیپ‌ست‌های نسل قبل، کاکرد CPU تک‌رشته‌ای آن ۷۵ درصد بالاتر است، کارکرد چند رشته‌ای آن ۶۸ درصد و بازده‌ی انرژی GPU آن دوبرابر است. درنتیجه، کارکرد کلی آن ۳۰ درصد بهتر و مصرف انرژی آن ۳۰ درصد پایین‌تر است.

قدرتمند، کارآمد و قابل اعتماد

باتری

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری ظرفیت بالای آن، که اغلب در دستگاه‌ های فوق قدرتمند دیده می ‌شوند، به‌ خوبی با چیپ‌ ست Kirin 710F کار می ‌کند تا بهترین بازده‌ قدرت را ارائه دهد و آن را نسبت به یک گوشی هوشمند متنوع و ویژگی‌ های حساس در قدرت ارزشمند کند. علاوه ‌بر این، سیستم‌ عامل EMUI9 ویژگی ‌های فوق پیشرفته‌ F2F2 2.0 و فن ‌آوری‌ های EROFS که فضای دسترسی گوشی را افزایش می ‌دهند ارائه می ‌دهد تا کارکرد دستگاه را بدون کوچک ‌ترین مشکلی و برای مدت‌ زمانی طولانی حفظ کند.

باتری

مشخصات گوشی پی اسمارت زد هواوی را میتوانید در مطالب قبلی ما پیدا کنید.

منبع : huawei.com

5/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی گوشی پی اسمارت زد هواوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *